who do yall like better simba or scar on the lion king

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.



rabbit
http://www.graphicdesigns.net/simba01.gif


http://www.100megspop2.com/kayasps/screengrabs/fathersonthing2.jpg

LanceWindu
You forget the http:// again?

BTW I lie Scar better. He was a bad ass.

rabbit
no this time

Ushgarak
Heh... first one you put 'jif' instead of 'gif'

The second I shall check now.

Poor Rabbit! Not your day!

LanceWindu
You may not be allowed to take those off that site.

Some sites have blocks against it.

You'll probably have to save the files on your comp and then attach them here.

Fire
can't see the scar pic tho.

and I think simba his dad, mufassa, right? rocked

rabbit
no ush is helping this day has sucked all day

julibug
scar - i like the british accent...."life's not fair is it. you see i shall never be king, and you, well, you will never see the light of another day. adieu!" (to mouse before attempting to eat it)

silver_tears
i like simba hes so innocent
and the story is so sad i still cry when i watch it *sniffle tear tear* sad

Ushgarak
Ok, looks like the second cannot be leeched from the site. Here it is as an attachment:

Fire
thx ush

rabbit
coolious

silver_tears
*cries* poor mufassa no

julibug
hakuna matata

rabbit
i know

julibug
i like them all. i've seen that movie probably at least 100 times or more for real.

julibug
bowlin' for buzzards. gets 'em every time.

silver_tears
i need to go think happy thoughts *happy* happy

rabbit
why

silver_tears
cuz i made myself sad sad

Mistah DEVIL
mufasa

scar rules

a1hsauce
Scar... I like Jeremy Irons

Jackie Malfoy
Originally posted by rabbit
http://www.graphicdesigns.net/simba01.gif


http://www.100megspop2.com/kayasps/screengrabs/fathersonthing2.jpg

Scar.JM evil face

ApolloX
Simba

Raven Guardia
love love I Love Simba love love

Clovie
i like nala eek!

cindy8219
Simba, but I do love it when Scar sings in the Elephant Graveyard.

Ken Kenobi
Thanks for resurrecting an old thread from the multi-socking member rabbit.

Next Venom_girl
Kovu and Vitani. cool
http://forum.planetlionking.com/gallery/sp_low_01/Vitani_Kovu_Fight.jpg

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.