LanceWudu Rocks!!

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.



Korri
u said u wanted one so here ya go Lancey!! u rock!!

LanceWindu
Who's LanceWudu?

Korri
Llaughing out loudL come here ya silly thing *hugs*

LanceWindu
Seriously, who's LanceWudu? Is the entire forum cheating on me with another Lance?

Korri
laughing

LanceWindu
Thanks for the thought anyways.

Korri
tis my duty wink

Korri
heehee Lancy has two threads now eek!

Korri
big grin

badkittykitty
lance is the shizznit!!!

Korri
awww ur signature is sooo cute big grin

badkittykitty
thank you I love it!! falling blue made it for me he's real sweet!

Korri
awww i have a cat thats ginger and white...she is so sweet

badkittykitty
cats are cool!! http://www.killermovies.com/forums/images/moresmilies/cat.gif

Korri
yeah big grin ill post a pic if i can find one wink

badkittykitty
Yay,please do id love to see it!!

LanceWindu
Again with the pussy talk.

badkittykitty
LoL yep it always go back to the kitty..if we are lucky wink

Korri
sorry Lance *hugs*

WE LOVE U!!

badkittykitty
Id hug you lance but nivvy will put her foot up my ass stick out tongue

LanceWindu
Nah, Niv gave me permission that if I ever found someone better than her to go for it, but there is noone better than her.

I'm allowed to accept regular hugs.

badkittykitty
awhh when I see her I am gonna tell her about your announcement to the world,you guys are the best!!

LanceWindu
She doesn't come on KMC much anymore...

Mostly we just PM or IM each other.

Korri
awww big grin

badkittykitty
I know she dont we miss her!! *pouts*

Korri
sad awww

badkittykitty
hey did I just see her log on!! yay!! hey girl lance was just saying..well you can see...we miss ya girlie!

LanceWindu
Yeah, as I told her you missed her she was signing on already.

badkittykitty
awhh she knows I do and everyone else she used to hang wiz. did ya tell her I am allways telling you say hi for me? well then hi nivvy!!

LanceWindu
embarrasment She does now

Nivvy
Hey BKK ^______^

I got lost for a few days....
* Pushes her way out of Deviant Art Galleries and stacks of over-due papers *

Warghhh !! Tutor lady coming tomorrow, not finished !!...

Buhh, i needa say hi after a few days of being gone and all. big grin

Hi Hi !!!!! * Waves *

Korri
awwww there is so much love here big grin

badkittykitty
awhh nivvy *waves with fury* you must come visit more often!! working on papers eh? augh I dont miss that stuff..good luck with it!

Nivvy
yes

Hai.

Korri
big grin awww

LanceWindu
* huggles Chanel *

badkittykitty
you finally get on and I have to go to sleep*shakes fist at nivvy like a old man* yall come back now ya here! laughing out loud

Nivvy
Yer @[email protected]

I've gotten through like 12 pages today.

Then i got tired/hungry/bored/brain malfunctions and net withdrawls. Sooooo..... Nevermind, I can always tell my Tutor i been sick in Hospital

After a walking talking tree, jumped out of Tolkien's book, and kicked me straight in the ass !!

evil face

By the way, you can Hug Lanceh... * Hands Lance over *

^_____________^

badkittykitty
awh what a honor thanks..*hugs lance* hooray for me!!

TeeHee..walking trees

LanceWindu
* hugs to everybody *

Nivvy
Nah-night BKK !!!

You do that shaking of the wrist thing well.... stick out tongue Teehe...

* Tackle Glomps Windy *

badkittykitty
awhh korris right there is a lot of love here*hugs all also* okay now I can sleep happy..good night gang

nivvy thats I am practicing for ya

LanceWindu
* slowly glomps Chanel passionately *

LanceWindu
Good night bkk, get on MSN more.

Korri
laughing out loud

Nivvy
* Squeeeees at BKK's new Av and Sig *

love

* Spungles Windy *

Korri
*korri silently slips away...these two need some time alone big grin*

LanceWindu
* mmm...spungles *

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.