thank u fer makin me go to the hospital

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.



GroundedAgain
i just wanted to thank everyone who convinced me to go to the hospital last nite becuz of my bloody nose. i wouldn't have gone if you guys wouldn't have told me to. sooo, i'm guessing ya'll r gunna wanna kno wat happened???

shellie
yes , plz tell


everything ok sweetie ?

PrefectRonnykin
what happenedcry

el_barto
Brains coming out of your nose?! eek!

GroundedAgain
i completely crushed my nose. i didn't feel it hurt tho becuz all the nerves and stuff went too. i tore 88% of the tissue and ripped open the major veins. and becuz it took awhile before u guys had me convinced tget help, i needed a blood transfusion which means i had ta stay over nite. teh sent receptors in brain r fine of course, but needless to say i won't be smellin anything for a while

Meki_Nade
shiznay how hell in the name of sweet and sour feckness did you manage that

PrefectRonnykin
owwieeee crybaby im burning my skateboard



even though i dont skate anymore confused

el_barto
jawdrop

GroundedAgain
go to the MEDIC!!!!!!! thread fer the whole story

HockeyHorror
brains droolio

Shadow_King
i guess skateboards are a bad thing to do stunuts on.

Royal Knight
Glad you are ok nowsmile

Hope your nose gets betterwink

GroundedAgain
i kno!!! everytime i walk by my skateboard i swerve across the room in fear it'll try ta eat me or something

el_barto
That's why I stick with bisicles (Mutch safer and more fun big grin)

Kotaro
oh geez that music have been horrible, i hope you get better soon, and that your smell comes back to ya happy

GroundedAgain
thank you

and i wasnt doin a stunt, sum kid wit a bottlerocket scared the sh!t outta me

Royal Knight
did you find out who shot the bottlerocket?

shellie
ouch , that sux

GroundedAgain
yes it's da lil neighbor kid who lives wit his grandparents and in their eyes can do no wrong mad

Royal Knight
you probably should open up a can of wup ass!wink

HockeyHorror
hope you get better soon man smile

PrefectRonnykin
aha laughing

this is an add for THIS thread

Shadow_King
whats a bottle rocket???

Royal Knight
fireworks

Meki_Nade
phear groundedagain's mighty boot kideth for it shall flyeth into your ass at great speed and deliver severe bruises

HockeyHorror
laughing laughing

so u wanna make a baby PRK droolio

ok ok ill stop laughing laughing

GroundedAgain
haha gross, i should jus go up to his gramma and say "yer lil grandson crushed a girl's nose!!!! since u bring him up like's it's da 18th century, shouldnt u punish him fer hurtin a gurl??? if u won't *cracks knuckels* me and my kmc buddies will!!!! and one of them is obsessed wit brains so watch out!!!"

Kotaro
laughing LMFAO!!!!!! yep that should give them heart attacks, or they run for there lives laughing out loud

Meki_Nade
boot teh kid ion the goolies when granny is looking at her garden evil face

GroundedAgain
ok sounds good

but i don't think he has any

Meki_Nade
it dont matter, as long as he crumples in half and starts rockiing himslef in pain, the jobs done thumb up if not, kick him til he does thumb up

silver_tears
I'm so sorry for you Ga cry

GroundedAgain
ok, and i guess he's like 5 feet tall so he cant reach my nose to punch it and if he could, it owuldnt hurt

GroundedAgain
silver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

make the mean boy go away!!!!!

silver_tears
*starts talking about periods and cramps and stuff* cry

el_barto
I ate his liver with some frava beans and a nice kiante (I think that's how its spelled) *Slurps*

GroundedAgain
thanx el barto

haha good tactic sliver

el_barto
*Runs away*

silver_tears
works every time droolio

Royal Knight
do you always foam at the mouth on your periods Irenestick out tongue


Just playingwink

GroundedAgain
thank you...but now could you fly to north dakota and do it again????

silver_tears
I'm so on my way droolio

Royal Knight
http://www.planetsmilies.com/smilies/character/4/character41.gif Dance banana, Dance Dance Dance!

http://www.planetsmilies.com/smilies/character/4/character41.gif

sniper
soon as you said it had been bleeding that long, i knew it was serious, glad to see you're alright

get well soon flowers

RaventheOnly
fear glad your better big grin

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.