Adam Levine

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.



IluvTheodorC
Does n e one like Adam Levine, the lead singer of Maroon 5?I think hes sooo HOT!! Hes got a sexy voice too!!!! eek! does n e one adree?

hot chocolate
Yes, He's pure hotness! love His voice Is hypnotizing! He's so goregous! <3<3<3<3

BloomBabyGirl
hes ok lookin.

Pamela
OK lookin'?? Thats one HAWTT guy right there!!! and sweet too!! Perrrfect!

Pamela
w8 here we go
http://img.photobucket.com/albums/v351/pamelacurrie/Wade/Maroon5/adam.gif

http://img.photobucket.com/albums/v351/pamelacurrie/Wade/Maroon5/adam1.gif

lil bitchiness
I like him waaaay better with hair. yes

Pamela
he looks younger with hair but either way hes hot haha

lil bitchiness
Yeah, hes a hottie. He sings good too, what a bonus huh? happy

Pamela
hehehe i luv his voice
has a mystery innit

IluvTheodorC
His voice makes me melt like a popsical on the 4th of july!!

Princess Re
eh.....he's ugly

Pamela
no he aint

http://img.photobucket.com/albums/v351/pamelacurrie/Wade/Maroon5/m5.gif

hot chocolate
]

UGLY!!!!??? Whaaaaaaaaa? He's so fit! How could you think not? Happy Dance

PrefectRonnykin
ewww messed

Pamela
LOOK

http://img.photobucket.com/albums/v351/pamelacurrie/Wade/Maroon5/pamadam.jpg

i think he's hott..

Pamela
finally someones making sense big grin

shenaye
Hey i hust signed up to this form it is so good to find people that actully love Adam Levine.
I think Adam is soooo... HOT he has a sexy smile and his voice is amazing. I also love maroon 5 they are so cool i just love thier music, one day i would love to meet them.
bye for now
Shenaye
p.s did i mention that Adam is so sexy i'd love to makeout with him love rock big grin

MornGlory
he is cute... but have you seen the size of his noggen

he has a huge head on his shoulders

*Georgina_A*
Adam Levine is sooooo fit!! droolio

KillTheLight
I think he's ok but he looks better with hair rather then the shaved head look.

Falling4Daniel_
ew

~*Angel_Wingz*~
hes hot, never seen him with longer hair before but he looks better with hair...

Spyra16
I agreee adam is sooooooo sexy hot cute. reading reading reading

randa-maroon5
omg this is so kool! you guys love adam too! im obsessed.. i want to meet him soo bad... but isnt one of yous in love with someone else?? ^o)

adam is what keeps me rolling on floor laughing

~AlluNeedIsLuv~
hes nothin special and his voice is really annoying..nothin special about his voice either..sorry but I just dont like him

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.