best friends

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.



nitro-swicked
who's you best friend on KMC??

my best friend on KMC would have to be libertine.
who's urs?

Mighty Yoda
um, Nitro

chelsea17
umm..fj probably

Mighty Yoda
and chelsea

chelsea17
and of course glenn toowink

Mighty Yoda
wink

Jackie Malfoy
All the people in my siggy!Because they rock!jm rock

Mighty Yoda
big grin

JM, syko freak, it dow sleep, maya z

Mighty Yoda
everyone on my scrolling list

Maya Zurak

Mighty Yoda
i'm on there big grin

Maya Zurak
Of courseee! wink

Mighty Yoda
kisses

Discos
probably Feanor,

Discos - bassically all the people at the LOTR forum

Mighty Yoda
never been down there

Mist
dont have a best friend cry

Mighty Yoda
i will mist

Discos
Originally posted by Mighty Yoda
never been down there

quite a nice little place, full of warm welcomes and good families

Discos - the forum aint that bad either wink

Maya Zurak
Originally posted by Mist
dont have a best friend cry dont worry! you can be my friend too happy

Discos
come on Mist, you've probably got lots of friends, you've been here longer than the Lord!

Discos - that would be me by the way roll eyes (sarcastic)

Mighty Yoda
maya is mine too

Discos
I have met alot of friends on KMC and meet more and more everyday, its hard to chose a best friend.

meh, lets just all be friends and eat pie

Mighty Yoda
i agree

LanİeWindu™
I don't have a best friend on KMC, but I have lots of close friends.

Mighty Yoda
so do i

Freddy Lover
My best friend is Napalm.

Da Moose
Shellie and Clover are my best friends here... smile

And someone else has a category unto themselves. shifty

Mighty Yoda
i have many KMC friends

Da Moose
Originally posted by Freddy Lover
My best friend is Napalm.

Where is he?

Mighty Yoda
napalm, i've heard of him

Freddy Lover
Originally posted by Freddy Lover
My best friend is Napalm.

He hasn't been on in a while. sad I miss him. But we get along very well, he's my only friend on here I talk to really, but yeah. Sometimes Synaptic gets on, but I can just talk to him at school.

Da Moose
Originally posted by Mighty Yoda
napalm, i've heard of him

Yeah....me too.... roll eyes (sarcastic)

Mighty Yoda
han't seen him for a while

Da Moose
Originally posted by Freddy Lover
He hasn't been on in a while. sad I miss him. But we get along very well, he's my only friend on here I talk to really, but yeah. Sometimes Synaptic gets on, but I can just talk to him at school.

I haven't seen him since he posted that fake pic of his.

Him and I didn't exactly get along too well. confused

Mighty Yoda
his what

Discos
darth Sauron aka Chris aka The Innkeeper was a shit hot friend, and a good laugh.

anyone remember that crazy guy

Mighty Yoda
i remember the Innkeeper

Freddy Lover
Originally posted by Da Moose
I haven't seen him since he posted that fake pic of his.

Him and I didn't exactly get along too well. confused

Why don't the two of you get along? sad

Da Moose
Originally posted by Freddy Lover
Why don't the two of you get along? sad

Honestly, I don't know.

I know he thinks I'm arrogant and an attention whore, but quite seriously, I didn't even know he existed until he started insulting me one day. It kind of caught me off guard, because I had never spoken to him before. From that point on, we were always arguing. Until I realized that it wasn't important enough to do so.

Freddy Lover
Oh...I see. Well I won't make fun of you at all. So yeah. I'm nice, somewhat.

Da Moose
Originally posted by Freddy Lover
Oh...I see. Well I won't make fun of you at all. So yeah. I'm nice, somewhat.

laughing out loud Thanks. I didn't care with him though, it became a game for me after a while.

Storm
Fire.

Clovie
Originally posted by nitro-swicked
who's you best friend on KMC??

my best friend on KMC would have to be libertine.
who's urs? hmmm....
that is a hard question confused

i have some ppl who are my friends..some good frieds..some very good friends..
but if i had to decide who is my best friend...i don't know confused
and those ppl know that already hug

Da Moose
Originally posted by Clovie
hmmm....
that is a hard question confused

i have some ppl who are my friends..some good frieds..some very good friends..
but if i had to decide who is my best friend...i don't know confused
and those ppl know that already hug

I chose you..did you see? Did you see? big grin

Clovie
Originally posted by Da Moose
I chose you..did you see? Did you see? big grin didn't embarrasment *goes to see* big grin

Clovie
Originally posted by Da Moose
Shellie and Clover are my best friends here... smile

And someone else has a category unto themselves. shifty hug

Originally posted by Discos
darth Sauron aka Chris aka The Innkeeper was a shit hot friend, and a good laugh.

anyone remember that crazy guy why "was"? blink he's gone?

sal9000
I ain't got no friends in the internet and I think it's the wrong platform to call your buddies and pals from the net a 'friend' ...

I think 'friends' should be special and not casual

Lana
Ush, of course...the others on here that I'm really close friends with are Alpha Centauri, Syren, Captain Rex, and Tptmanno1. Lance is making his way up into this list as well happy

a1hsauce
i dont have any friends no ... I ate them all yes

Piggle Humsy
I don't have a best friend in KMC crynopity

a1hsauce
smile piggle wanna be my friend...

shellie
my best friend is Alex (Baylin)love

then come the sexy Gary (Corran), Scott (Da Moose)and milla (lil bitchiness) love

Fionnuala
i don't think i have a best friend..how sad.. stick out tongue

Fionnuala

a1hsauce
Originally posted by Fionnuala
i'm there eek! yay hug

awesome im there too Happy Dance Happy Dance eek! i have a friend

Kaistar
moises, Fionnuala, FAMOUS, a couple of others

Fionnuala
my friend list...ayjay, paul, scott, arc, a1, kharmah, rouge24, sage tessa, mana, clovie, kaistar, maya, spidergrl, will, stormfront...shellie is entering it..

..sorry if i forgot anybody..

this is in no particualr order..one of them is in a different class as well wink ...

a1hsauce
Happy Dance I have another FRiend!!!

Fionnuala
Originally posted by a1hsauce
Happy Dance I have another FRiend!!!

well done happy

shellie
Originally posted by Fionnuala
my friend list...ayjay, paul, scott, arc, a1, kharmah, rouge24, sage tessa, mana, clovie, kaistar, maya, spidergrl, will, stormfront...shellie is entering it..

..sorry if i forgot anybody..

this is in no particualr order..one of them is in a different class as well wink ... happy

IceWithin
I lover clovs and misha and spidey and shellz
glenn and moose great pals too..
and sum ppl from the HP forum like maika and rogue...
yerssot is also a funny guy...
and there r really nice ppl in the LOTR ppl too like discos, tassie, sarah, etc.

Piggle Humsy
Originally posted by a1hsauce
smile piggle wanna be my friend...

Oops..I went to go have lunch and missed that... embarrasment

hug

a1hsauce
big grin

silver_tears
Milla, power's hot droolio

IceWithin
yeah no kiddin!

Sun Ce
Mystifier, bestest friend ive ever had in my entire life, including real life friends, not that i have many.

But theres probally nobody else who considers "me" a best friend is there lol...Mystifier doesn't come on kmc anymore tho, but shes probally all i need.

Anna85
Originally posted by nitro-swicked
who's you best friend on KMC??

my best friend on KMC would have to be libertine.
who's urs?
dunno
killer dennis, mermorgan02, a1hsauce, clovie, lilnastygirl, pinkdiamonds, bluedragon, frodo34x...
have i forgot somebody?

a1hsauce
yeesss!!! i have another

-Funky Punk-
well i gots lots of friends on here but i would have to say la verge cuz i no her and talk to her alot cuz we go to the same school have a couple classes with eachother and r good friends

Fëanor
Originally posted by Discos
probably Feanor,

Discos - bassically all the people at the LOTR forum probably??? shouldn't that have said: most definately only because the dude is uber cool and my idol?

spidergrl
Originally posted by Fionnuala
my friend list...ayjay, paul, scott, arc, a1, kharmah, rouge24, sage tessa, mana, clovie, kaistar, maya, spidergrl, will, stormfront...shellie is entering it..

..sorry if i forgot anybody..

this is in no particualr order..one of them is in a different class as well wink ...

happy thanks hun! embarrasment

Fionnuala
Originally posted by spidergrl
happy thanks hun! embarrasment

'tis okay hug happy

spidergrl
some of mine are: (i know that im gonig to forget most of them)

a1hsauce
Fionnuala
clovie
misha
mist
Mighty Yoda
Icewithin
trying_honesty
shellie
baylin
raenef
Arcane
Captain REX
dark1365
Mr Parker
Phoenix Aska

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.