Online Bleeding?!

Started by DeepPink2 pages

Online Bleeding?!

Wow, is there an ad at the top of anyone elses screen with Wayne Rooney on it that says ''Free and Secure Online Betting''??

I thought it said ''Online Bleeding'' 😱

No.

Ceterum censeo OTF esse delendam.

Free online bleeding... I'm a getting me some of that.

Oh the randomness.

Ah well. Me bored.

Originally posted by DeepPink
Oh the randomness.

Ah well. Me bored.

Join the club... Although I'm supposedly going to be picked up to go see some kind of comical opera.... Been told to wear "Smart, yet informal".... Bloody oxymoron's.

Originally posted by §P0oONY
Join the club... Although I'm supposedly going to be picked up to go see some kind of comical opera.... Been told to wear "Smart, yet informal".... Bloody oxymoron's.

Smart yet informal? What. The. Feck.?!

Tie a black tie around your head maybe? Nah.. you'll look like a gimp if you do that.

Well. Im almost at the ''scrape your own face off with a rusty cheesegrater'' stage of boredom.

Smart yet informal? What. The. Feck.?!

Tie a black tie around your head maybe? Nah.. you'll look like a gimp if you do that.

Well. Im almost at the ''scrape your own face off with a rusty cheesegrater'' stage of boredom.

😂

😂

Well said.

I think I'll punch the person who invited me though... disgust

Smart, yet informal.

Pocket protectors!

I'm wearing basically all black... 😱

At least there is no colour clashes... 😂

I think I'll punch the person who invited me though... disgust

Yeah. Kick 'em in the ball sack from me.

Wait, why are we victimising the person who asked you again. . . ?

Yeah. Kick 'em in the ball sack from me.

Wait, why are we victimising the person who asked you again. . . ?

Because (s)he didn't inform me of any of the details until the last minute... and why I was invited is totally beyond me... even though it should be alright.

no its an ad for onetel

AHHH now its online bleeding 😉

Because (s)he didn't inform me of any of the details until the last minute... and why I was invited is totally beyond me... even though it should be alright.

Ah right. That b!tch.

Ladygrim- - Nice avvy 😱 lol

thank you as is yours

Originally posted by ladygrim
thank you as is yours

Thankee.

hehe.

🙂

MonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkeyMonkey