tell the truth about your self...

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.



ROYALGUARD
self explanatory...

rules: no exaggeration no bullsh1t no makeup stories.

i am not ready to tell any truth yet ill post some soon

Itzak
This is a rip off. disgust

Smallville
True... but there are a lot of rip-off threads that lasted. Why should this one be any different?

Itzak
yes Indeed.

Smallville
confused

Snorkel?

JacopeX
Im a great soccer player

Smallville
I like beer

Quiero Mota
I'm married.

Flavio
im brazilian

mysterio69
i cloned my cat. swear to f*ckin' god. no expression

mentalguy
Im Immortally Challenged

K.Diddy
I think the world owes me a living

powerfulone1987
I've used the word "Comprehensible" more than anybody else on here.

is it comprehensible.....

Makedde
I'm a lesbian.

laughing As if you didn't know.

Leo.M
I'm on KMC right now eek!

BakaXero
im a part time bum

Coldfire
I trust too damn easily...

K.Diddy
I dont trust anyone

Makedde
Originally posted by Leo.M
I'm on KMC right now eek!

What do you know, so am I. stick out tongue

Darth Macabre
I'm a business law major.

K.Diddy
I'm a shitty spraypainter

BakaXero
i don't work no expression

silent dreams
I'm slow....

ROYALGUARD
Originally posted by Makedde
I'm a lesbian.

laughing As if you didn't know.

now im interested... and i trully didnt know... this is my first day on KMC
how did you become one?

Ms Flower
Originally posted by ROYALGUARD
now im interested...
how did you become one? another lesbian sneezed on her erm



truth about me....I live with 2 of my sisters.

GuitarBunny
Originally posted by Ms Flower
another lesbian sneezed on her erm



truth about me....I live with 2 of my sisters. laughing



truth about me...i can't stick to one guy for a long time. confused

Ms Flower
I have a puppy.

ROYALGUARD
Originally posted by GuitarBunny
laughing



truth about me...i can't stick to one guy for a long time. confused

meaning you are permiscuous?

Coldfire
Originally posted by GuitarBunny
laughing



truth about me...i can't stick to one guy for a long time. confused
Truth about me... Guys can't stick to me for a long time erm

Itzak
I posted. raver

Ms Flower
Im a mom.

Itzak
Originally posted by Ms Flower
Im a mom.

You're female!? scared

Ms Flower
Originally posted by Itzak
You're female!? scared yes... you thought differently? messed

Itzak
No. no expression

Ms Flower
ok no expression stick out tongue

Itzak
Yeah, 1234p My face is bigger, I win. no expression

Ms Flower
Originally posted by Itzak
Yeah, 1234p My face is bigger, I win. no expression awww...indeed it is petpet

Itzak
So I win? no expression Sweet! w00t

Leo.M
I love candy droolio

a1hsauce
I love women yes

Ms Flower
I like sandwiches.

Darth Macabre
I'm addicted to Jamba Juice.

KENobi™
I'm lazy.

Tired Hiker
I am a professional, and I take my work very seriously.

Mišt
I kick assmistcaptain

mssharrow
I'm a shy type person embarrasment

Slay
I'm not American big grin

Tired Hiker
I have not farted for several hours, which really really worries me. sad

KENobi™
Chewbacca is my homeboy.

T.V.O.T.I.
Yesterday I was listening to The Used and I noticed a couple of things about myself. "Buried Myself Alive" and "All That I've Got" quite accurately describe where I was emotionally last year. The fact that I am just realizing this should be clue number one that I was completely oblivious to my everyday life. I guess things got so routine that in my numbness I wasn't aware of anything...Even my own thoughts and feelings. I've also come to realize that no matter how hard I try I could never truly forgive someone who has hurt me. Gawd knows I will never forget (especially with my detailed memory). It's not that I'm affected by it emotionally, but I do remember what it was like going through it. It amazes me how songs can take on a new meaning after life happens. Well, I'm tired of typing and what's really on my mind I don't want to share...Not at the moment at least.

I like garlic yes

Bloigen

Spartan005
I like Burger King



and McDonalds
and Wendy's
and Boston Market
and Chicken au Go Go
and Taco Bell
and Pizza Hut
and KFC
and All American
and junk food
and asparagus

Buckaroo
I have bad teeth.

Smallville
I buy a lot of useless stuff.

Spartan005
I should be doing my Home Work, but instead I'm wasting countless hours of my life on a forum where the closest person to me lives several hundreds of miles away. no expression

jainasolo55

ROYALGUARD
i percieved my truth as genuine pure and valuable.

therefore i tell swear an oath that i will tell the truth nothing but the truth even if it is for my own ill or good.

or atleast try to...

DiamondBullets
I drive a Lancer, and I HATE Honda. Especially the Civic!

a1hsauce
I enjoy long walks on the beach..

ROYALGUARD
i failed to make a connection
last thing she told me

can you do me a favor? dont ever call me dont say hi to me dont ever talk to me?

in my mind i said "what a stupid vitch! wtf did i do?

now every time i see her at work my heart skips a beat and when we walk in the hall way from the opposite ends. and as we pass by each other i cant help it but laugh inside that she has that scared look on her face and she walks very near towards the wall of the hallway while i stand my ground at the middle and walk the hallway.

any time soon i will get fired if she feels "harrassed" because of my presence...

thats right BIT-CH ASS MICHELLE I AM NOW TALKING SHIT ABOUT YOU ON INTERNET! i wanna retaliate by giving her area code and phone number to all the people in internet but... my holy man persona prevents me in doing so.

too bad i cannot retaliate in real life because i dont wanna lose my job...

for now...

now thats out of my chest.. moving on.

XxLuvMe4MexX
Originally posted by ROYALGUARD
i failed to make a connection
last thing she told me

can you do me a favor? dont ever call me dont say hi to me dont ever talk to me?

in my mind i said "what a stupid vitch! wtf did i do?

now every time i see her at work my heart skips a beat and when we walk in the hall way from the opposite ends. and as we pass by each other i cant help it but laugh inside that she has that scared look on her face and she walks very near towards the wall of the hallway while i stand my ground at the middle and walk the hallway.

any time soon i will get fired if she feels "harrassed" because of my presence...

thats right BIT-CH ASS MICHELLE I AM NOW TALKING SHIT ABOUT YOU ON INTERNET! i wanna retaliate by giving her area code and phone number to all the people in internet but... my holy man persona prevents me in doing so.

too bad i cannot retaliate in real life because i dont wanna lose my job...

for now...

now thats out of my chest.. moving on.


Omfg... my heart skipped a beat when I read that. I said the same thing to my ex, and my name's Michelle too.... so when I saw my name I almost popped a lung. >< *breathes*

Amun~RA
i like totaly didn't read all that. huh

Fox13
im going to bed cuz no one likes me, and im bored as hell.........

DiamondBullets
Originally posted by ROYALGUARD
i failed to make a connection
last thing she told me

can you do me a favor? dont ever call me dont say hi to me dont ever talk to me?

in my mind i said "what a stupid vitch! wtf did i do?

now every time i see her at work my heart skips a beat and when we walk in the hall way from the opposite ends. and as we pass by each other i cant help it but laugh inside that she has that scared look on her face and she walks very near towards the wall of the hallway while i stand my ground at the middle and walk the hallway.

any time soon i will get fired if she feels "harrassed" because of my presence...

thats right BIT-CH ASS MICHELLE I AM NOW TALKING SHIT ABOUT YOU ON INTERNET! i wanna retaliate by giving her area code and phone number to all the people in internet but... my holy man persona prevents me in doing so.

too bad i cannot retaliate in real life because i dont wanna lose my job...

for now...

now thats out of my chest.. moving on.

You should fukk one of her friends, dude.

DarkC
Originally posted by XxLuvMe4MexX
Omfg... my heart skipped a beat when I read that. I said the same thing to my ex, and my name's Michelle too.... so when I saw my name I almost popped a lung. >< *breathes*
Coincedence?

BakaXero
I lie no expression

Amun~RA
Originally posted by BakaXero
I lie no expression me too eek!

XxLuvMe4MexX
Originally posted by DarkC
Coincedence?

Yeah. >< Scary tho..

DarkC
Originally posted by XxLuvMe4MexX
Yeah. >< Scary tho..
I can imagine.


No time like the present, eh. messed

Amun~RA
I go down on my girl, and she likes it 99 out of 100 times, and that 1 time is bothering me. no expression

XxLuvMe4MexX
Originally posted by Amun~RA
I go down on my girl, and she likes it 99 out of 100 times, and that 1 time is bothering me. no expression LOL!! thanks for sharing, I feel special now for knowing that.

Amun~RA
Originally posted by XxLuvMe4MexX
LOL!! thanks for sharing, I feel special now for knowing that. why? your not my girl. no expression

XxLuvMe4MexX
Originally posted by Amun~RA
why? your not my girl. no expression Exactly. stick out tongue But usually information like that wouldn't really be exposed unless it was to someone special. So I guess everyone on this forum is special... lol ugh, you're ruining my moment of glory!

Coldfire
Originally posted by XxLuvMe4MexX
Exactly. stick out tongue But usually information like that wouldn't really be exposed unless it was to someone special. So I guess everyone on this forum is special... lol ugh, you're ruining my moment of glory!
laughing out loud

Amun~RA
Originally posted by XxLuvMe4MexX
Exactly. stick out tongue But usually information like that wouldn't really be exposed unless it was to someone special. So I guess everyone on this forum is special... lol ugh, you're ruining my moment of glory! oh sorry, what can big daddy RA do to make you feel better shiftyOriginally posted by Coldfire
laughing out loud laughing

Coldfire
Originally posted by Amun~RA
oh sorry, what can big daddy RA do to make you feel better shifty laughing
What're you a pimp now? stick out tongue laughing out loud

Amun~RA
pimp


i don now what yur hurd bowt me.: smokin' ima muthfukkin P.I.M.P

Coldfire
Originally posted by Amun~RA
pimp


i don now what yur hurd bowt me.: smokin' ima muthfukkin P.I.M.P
roll eyes (sarcastic) stick out tongue

Amun~RA
hey it's true, what can i say.alucard i gots da style and grace for a pimp.

Coldfire
Originally posted by Amun~RA
hey it's true, what can i say.alucard i gots da style and grace for a pimp.
lol I'm sure you do stick out tongue

sumlong
i am a farmer.

Em'J
i am a mother of 3

Valharu
I have a mate named Pug

shaber
I have no hat orroz

ROYALGUARD
Originally posted by XxLuvMe4MexX
Omfg... my heart skipped a beat when I read that. I said the same thing to my ex, and my name's Michelle too.... so when I saw my name I almost popped a lung. >< *breathes*

if youre 27 and work at a hospital then youre the michelle im talking about but... since i saw your pic on your sig.. its a good thing its not you.

im guessing youre a highschool student somewhere in southern cali.

too bad im here in san jose. and youre down there in LA or sandiego (guestimated)

ROYALGUARD
the royal guards' demograph:
jason 22 filipino san jose 5'8'' 200lbs formerly known as DanteMayCry here in KMC.

thats right... i have returned...

Council#13
I'm a student

soleran30
I work out alot and tell bad jokes!

sonjay
I am usually bored form the hours of 9-5.

ROYALGUARD
Originally posted by sonjay
I am usually bored form the hours of 9-5.

thats when you work huh?

star_scar_child
i have dyed red hair Happy Dance

ROYALGUARD
i have found a way how to make my job less boring.

a1hsauce
I cant wait for my new sig...

Storm
Enjoying an anniversary.


Ceterum censeo OTF esse delendam.

ROYALGUARD
last relationship lasted 3 weeks ... and now im laughing my ass off.

DarkC
Originally posted by ROYALGUARD
last relationship lasted 3 weeks ... and now im laughing my ass off.
2 for me.

ROYALGUARD
i did 10reps pushup and 40reps situps of 10 sets each without stopping and now i am fuked up i dont wanna move

a1hsauce
I didnt cook the MacNcheese well enough tonight embarrasment

DarkC
I have panic attacks when the internet is down.

Bun Bun
Im goin threw depression no expression

Vinny Valentine
Originally posted by Bun Bun
Im goin threw depression no expression

I'm about to have sex with bunbun.....


damnit not the lie thread.

Bun Bun
Originally posted by Vinny Valentine
I'm about to have sex with bunbun.....


damnit not the lie thread.

erm

Vinny Valentine
Originally posted by Bun Bun
erm

Hey I can only dream.

Bun Bun
Originally posted by Vinny Valentine
Hey I can only dream.

smile dreams are good yes

Vinny Valentine
Originally posted by Bun Bun
smile dreams are good yes

Yeah crying

Bun Bun
Originally posted by Vinny Valentine
Yeah crying

hug your great in my dreams wink

XxLuvMe4MexX
Originally posted by Vinny Valentine
Yeah crying

Random and off topic but.... are you seriously 7? blink

Mišt
He lies...


He doesnt turn 7 until next month.

XxLuvMe4MexX

Mišt
Sorry run that by me again, I got disorientated after that last line...leftright

XxLuvMe4MexX
Alright. I'll say it again. :shifty




I have big b00bs.





Better? *grins*

Mišt
I meant run the part about Vinny by me again.....























but that was equally as good if not bettershifty

Captain REX
I like to write. no expression

Coldfire

XxLuvMe4MexX

Coldfire
Originally posted by XxLuvMe4MexX
lol, oops. stick out tongue



Hey, me too. no expression Nice sig btw.
Why's everyone so serious no expression

Mišt
Its dark and cold and Im afraidno expression

LanceWindu
The truth...I told my friends on MSN I'd be back ASAP after going to the grocery store to buy one thing. I ended up staying over an hour and half talking to old coworkers.

XxLuvMe4MexX

Mišt
Originally posted by XxLuvMe4MexX
I bet ur mom says that a lot, doesn't she? no expression

Hmm a worthy adversaryno expression




























Nope, still cant think of anything to match that one..no expression

Wolflet

LanceWindu

Mišt
Originally posted by Wolflet
I wonder why...

And now the she-devil has arrived, today couldnt get any worse...no expression

Originally posted by LanceWindu
Bullshit, you love being chained up in my dungeon getting day old bread and a cup of dirty water everyday.

schmoll

Yeah and about that bread, would it kill ya to put butter on it at least?sneaky2

XxLuvMe4MexX

Coldfire
Originally posted by XxLuvMe4MexX
I bet ur mom says that a lot, doesn't she? no expression
laughing out loud
Originally posted by XxLuvMe4MexX
laughing Yes!!! w00t I am a worth adversary! shifty Do I get some sort of prize or something?
A cookie? stick out tongue

Mišt
Yeahshifty

LanceWindu

Mišt
You wouldntshock


Lies LIES! sneaky2

LanceWindu
Amazing considering the fact you never thought of calling for help whilst using the internet.

Coldfire
Originally posted by LanceWindu
Be thankful I didn't deprive you of your internet.

And yes folks, I broke his wrist, there was no car accident. shifty
Oh really shifty

a1hsauce
eek! I enjoyed sitting 2hours and 15 mins through V for Vendetta!!!!

Lord Paradise
...which is based on comics, as are Blade, Blade II, Blade Trinity, the Punisher, Constantine, Sin City, and all the obvious ones.

You want the truth? You can't handle the truth!

ROYALGUARD
im working and i wasnt bored till last 2 hours of my shift. and now when i type this i am at the dispatch office...

ROYALGUARD
i just reached $10,000 in my bank account...big grin

thats a 50 session for 50 hoes in 50 days. if i decide to splurge

or save it up.

ROYALGUARD
i love makedde

silver_tears
I've made a thread like this 2 years ago I believe yes

silver_tears
ps, proving is spelt wrong in your sig smart

CaPtaInCLaUdiA
i think cowboys are sexy cowboy

CaPtaInCLaUdiA
Originally posted by silver_tears
ps, proving is spelt wrong in your sig smart

laughing laughing laughing out loud

burn!!!!

Punkyhermy
I'm sick. Bah...

*sniffs*
*wipes nose*
sad

Jonathan Mark
I'm a introverted geek...

That's the truth of myself.

CaPtaInCLaUdiA
i'm kick ass good at texas hold em cowboy

BlackSunshine
I dont have very many friends

CaPtaInCLaUdiA
Originally posted by BlackSunshine
I dont have very many friends


fact: you can only count your true friends in one hand wink

Zombie
...I don't have any friends, whatsoever. sad

Impediment
I have an average sized member.

PandoraMomo
my broken toe is pissing the hell outta me cuz there is not much i can do about it

Impediment
I only have $400 left in my account.

PandoraMomo
one of my ex's proved that the stereotype of italian guys being "stallions" is a complete and total myth.

<< THERE IS MORE FROM THIS THREAD HERE >>