Talk Sex

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.



Superman_045
Anything related to sex, discuss it here. For men, talk about ladies, for women, talk about men, whatever you want.

Mr. Bacon
im a virgin

Superman_045
The legendary Mr.Bacon....a virgin? I find that hard to believe but facts are facts.

So, any favorite female celebrities?

Punkyhermy
I don't plan on rushing into anything. Its too big a step to make it be a mistake or something...

Kai Lein
my candybar is still a virgin no expression

Superman_045
I'm still a virgin but my girlfriend wants to wait anyway so there's nothing I can do but wait if we stay together.

Kai Lein
notice the 'IF' in your sentance evil face

Kai Lein
eek! i reported you both eek!

Superman_045
Reported who?

Kai Lein
the spammers, they are doing it in rp section as well.

Superman_045
Oh, okay.

Well, anyway, like I was saying, she said she wants to wait which is basically like saying no, so....you know the deal.

FG725
Originally posted by Kai Lein
the spammers, they are doing it in rp section as well.
someone did it in X-men section as well.......intriging come (that fat kid who is with Sherlock homes) we have to investigate *listens to matlock introduction on Ipod while investigating*

FG725
Originally posted by I_hurt_noobs
I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.

I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME. I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.

I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.

I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.
I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.



I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.
I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.



I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.I EAT SEX EVERY DAY, PEOPLE WISH TEHY HAVE SEX LIMKE ME.
gotcha *****! you've been reported!

Kai Lein
Originally posted by FG725
someone did it in X-men section as well.......intriging come (that fat kid who is with Sherlock homes) we have to investigate *listens to matlock introduction on Ipod while investigating* laughing

Superman_045
So, can we get on with the subject at hand now?

SpadeKing
its the same damn person prob or his friends lol i dealed with people like this before ^^
mistboobs

FG725
Originally posted by Superman_045
So, can we get on with the subject at hand now?
as soon as I report you all then I'll be right back

Valharu
Originally posted by FG725
as soon as I report you all then I'll be right back laughing

Lord Bryan
Originally posted by Superman_045
Anything related to sex, discuss it here. For men, talk about ladies, for women, talk about men, whatever you want.

Just because you can't lose 'it', doesn't mean WE should talk about 'it'...

SpadeKing
haha party now! mistboobs Happy Dance mistboobs Happy Dance lucky ass bananas

SpadeKing
ok never had a spammer that good before >______>

Superman_045
I can lose it any time I want with anybody but I don't want to do it with anyone.

Sea King
Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas.



just a bunch of noboady @$$ holes that have no life and just come to treads and mess with people

Drunken Jesus
Let's talk about sex baby, let's talk about you and me.

Superman_045
Man I want to lose it so badly......mad

Valharu
laughing

Superman_045
Originally posted by Bloodfire
Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. Not enough vespene gas. STICK IT IN HER POOPER.

And how am I going to do that when she's already said she doesn't want to do it right now?

Jigsaw13
WTF?!?!?! Goddamn nerds -_-

Valharu
Yeah. Damn nerds. shifty

Superman_045
I want to lose it, but she says she wants to wait but then, I don't want to cheat because it's wrong.....I'm in a real ****ed up situation here....

Drunken Jesus
Originally posted by Superman_045
I want to lose it, but she says she wants to wait but then, I don't want to cheat because it's wrong.....I'm in a real ****ed up situation here.... Do you love her?

Superman_045
Originally posted by Drunken Jesus
Do you love her?


Yes.

Drunken Jesus
Originally posted by Superman_045
Yes. Then wait.

Superman_045
Well, she'll be going to another school after this year but then again, I do know what street she lives on....

Drunken Jesus
Originally posted by Superman_045
Well, she'll be going to another school after this year but then again, I do know what street she lives on.... Like i said, wait.

Captain REX
And I'll repeat, wait. I'm in the same situation, Superman, and I'm positive its more than worth it to wait.

Superman_045
I guess I'll have to...


My friend says this other girl likes me but I don't know if he's telling the truth & even if he is I'm still going to stick with my girl.

Captain REX
Good call.

How long have you been dating her?

Superman_045
Half a year. People say that she's cheating on me but I personally say they're jealous & the stories they tell me are ridiculous. Her sister tells me that she's not doing anything tho.

Superman_045
I think I'll just play it safe & try to stay with her for as long as I can. I wouldn't mind having her be the girl I marry.

Captain REX
Rumors suck, don't trust them unless they have value or possibility of happening. wink

Half-a-year is WAY too soon. It'll be 2 years in October for me, and we STILL haven't run to home plate, if you know what I mean. Saving it is better by eons.

Superman_045
Yeah, I guess you're right but I'm just worried about staying with her. I mean, I can get another girl if I want but I don't want another girl & if I do stay with her I'll have to worry about keeping her for a LONG time.

Captain REX
What's wrong with keeping with a girl for a long time?

Superman_045
Nothing at all, it's just that I just hope that she doesn't run to another guy.

Captain REX
If she runs to another guy, THEN you can feel bad. Worrying about it doesn't help, though. And if its a serious worry, you can always talk to her about it.

Superman_045
I was thinking about talking to her tomorrow about where our relationship will be going after next week (when school ends). I know the street on which she lives & I'm going to ask her to start coming over my house.

Captain REX
It's been six months and you haven't been to her house? Awkward. Well, I've known my girlfriend since kindergarten...I guess I find it odd when people don't know each other as well and they date.

How old are you, Supes?

Superman_045
Around the age of 13. She hasn't given me her phone number & my brother's girlfriend says that she probably can't have boy phone calls & my friend who's a girl says her dad is kind of strict.

Captain REX
Ah, a bit young to be wanting sex, don't you think? I'm 18. ninja

Plus, you don't want all the risks involved. Considering you're both virgins (assuming, as well), there isn't a worry of STDs and whatnot. However, you don't want to be a father at 13 or 14, do you? It'd pretty much ruin your life's goals, whatever they may be.

Trust me, I've seen it.

Superman_045
She's not a virgin, I am. I expected that anyway so I'm not mad or anything.

I still want to at least see her nude....

Captain REX
Ah, she's not. Hmm. Is she the same age?

It's safe to say that any guy wants that, Supes. In two years, I haven't even gotten that far (well, partially). Guys are very...visual. There's nothing wrong with experimenting with other things (at least according to me), but sex at your age is a bit too much responsibility.

Superman_045
My friends tell me to ''touch'' her because women like that but I'm not the type of guy to just grab private body parts when not asked.

Superman_045
Originally posted by Captain REX
Ah, she's not. Hmm. Is she the same age?

It's safe to say that any guy wants that, Supes. In two years, I haven't even gotten that far (well, partially). Guys are very...visual. There's nothing wrong with experimenting with other things (at least according to me), but sex at your age is a bit too much responsibility.


She's two years older than me. Well, take it slow then, huh? I was thinking about asking her can we start kissing on the lips. That's the next big step. evil face

Captain REX
Huzzah peer pressure. Also, safe to say that your friends have no idea what they're talking about. At 13, a majority of guys really don't know what the hell they're doing and don't know the real facts about this and that and so on.

When it comes to 'mutual masturbation,' you just have to make sure its alright with her and you. She might not actually ask you for it, that'd be kinda awkward. It just kinda...happens. And if she doesn't want it, she'll tell you 'No,' and if you don't want to, you'll just not do it.

Sex isn't like that, though, not that I know.

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.