The Killer Bee, Cammy White

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.



Snafu the Great
Cammy White is the second military-based female fighter (the first being Sonya Blade in Mortal Kombat with Leona Heidern coming in at unmber three) so this thread is dedicated to her

Cammy's Bio:

Nationality: English
Date of Birth: Janurary 6, 1974 (33 years old)
Height: 5'3"
Weight: 46 kg
Hair: Blonde, twisted into two pigtails
Eyes: Blue
Family: None
Likes: Collecting Fighting Data (Shadowlaw); Cats, Tea (Delta Red)
Dislikes: Sympathy (Shadowlaw); Anything when she's mad (Delta Red)
Fighting Styles: Shadowlaw Elite Commando, British Special Forces
Capcom Rivals: Ryu, Vega
SNK Rivals: Vice
Portrayed By: Kylie Minogue (1994 movie)



http://www.fightersgeneration.com/characters/cammy-ttt.jpg

http://www.fightersgeneration.com/characters/zcammycs.jpghttp://www.fightersgeneration.com/characters/zcammycs2.jpg

http://www.fightersgeneration.com/characters/cammy-ssf2-stance1.gifhttp://www.fightersgeneration.com/characters/cammy-s1.gifhttp://galeon.com/efex/web/imagenes/snk/Cammy.gifhttp://galeon.com/efex/web/imagenes/snk/Cammy2.gifhttp://galeon.com/efex/web/imagenes/capcom/CammySF3.gif

Sol Valentine
Wrong forum

Snafu the Great
Report Thread. Wrong area.

Snafu the Great
Much better.

shin_gear
Edit. 131

Snafu the Great
http://fc02.deviantart.com/fs20/f/2007/277/0/1/Street_Fighter_HD___Cammy_by_UdonCrew.jpg

Who else?
Is that the sprite from the New HD Remix coming out.

Snafu the Great
Originally posted by Who else?
Is that the sprite from the New HD Remix coming out.

Yup.

Who else?
Awesome!

shin_gear
I'm looking forward to the HD version. Nice HD pic of Cammy.

brainchild81
Ditto mane

shin_gear
enam ottiD

Snafu the Great
Extra Pics of The Killer Bee.

http://ironmouse.za.org.nyud.net:8090/dragon/cammy/004/071701.jpg

http://i227.photobucket.com/albums/dd108/headcrook/YamazakivsCammy.jpg

http://ironmouse.za.org.nyud.net:8090/dragon/cammy/023/050401.jpg

http://ironmouse.za.org.nyud.net:8090/dragon/cammy/023/044504.jpg

shin_gear
Capcom always pwns SNK. They are on a whole new level.

Snafu the Great
http://www.fightersgeneration.com/newspics/cam-sf42.jpg

http://www.fightersgeneration.com/newspics/cam-sf4.jpg

Cammy is back in Street Fighter 4. And after damn near a decade in her Shadowlaw Killer Bee uniform, Cammy is back in her Delta Red costume.

Sado22
whats her alternate outfit in SF4? evil face

Man of Violence
Do they have to show her kickin' the shit outta Fei Long? I mean really, Why not Dan?

Sado22
well, Fei's getting her in the next pic *shrug*

Yoshi Paradise
Here's a demonstration of Cammy's attacks in SFIV.

leVSIvDVHTg

ThunderGodEneru
I am reviving this thread to say that with her appearance in SFIV, Cammy might be the sexiest videogame female there is.

Seriously.

I am who I am
I don't know about all that, but they did her well in this game, unlike all others. Her art was really nice too. I wish I could post pics but I can't find any from SFIV.

Darkstorm Zero
Here's one for all you pervy droolers out there

Removed by request

I am who I am
That's right Dan! The true intentions of Saikyo Ryu have been realized!

Darkstorm Zero
Hah, He knows where to get his noes planted.

ThunderGodEneru
This pleases me.

Darkstorm Zero
I bet it did! :P

Now put it back in your pants !

ThunderGodEneru
Originally posted by Darkstorm Zero
I bet it did! :P

Now put it back in your pants ! By the way, the link you gave had actual porn in it, I should report you you dirty old man?

Darkstorm Zero
Oh? darn google... Yeah, I cant put the pic up direct on PS3 browser, so I'll report it, and you can post it.

killermover
Is Cammy a lesbian?

ThunderGodEneru
Originally posted by killermover
Is Cammy a lesbian? How the hell should we know?

I-Drop
Originally posted by Darkstorm Zero
Here's one for all you pervy droolers out there

Removed by request Need you to PM me whatever was here.

Snafu the Great
http://fc06.deviantart.com/fs23/f/2007/325/a/0/Cammy_by_Omar_Dogan.jpg
http://fc08.deviantart.com/fs19/f/2007/301/d/3/d332749a51b90475.png
http://fc07.deviantart.com/fs40/i/2009/037/c/3/Cammy_Is_On_A_Mission_by_PrettyxInsanity.png
http://fc08.deviantart.com/fs29/f/2008/134/3/0/Cammy_White_by_Copuli.jpg
http://fc02.deviantart.com/fs4/i/2004/189/b/d/Not_yet_yummy_cammy.jpg

Black Yoshi
Those are some nice pictures, and Cammy is a pretty good fighter in Street Fighter IV.

I am who I am
Good pics...

peejayd
* cammy is sexy... smokin'

Zack Fair
Sick Cammy pics. Lemme find you guys her custom alt outfit mod for PC

pWgHUXkbF9I

Phanteros
How can i respect someone who barely has feats? most of this respect thread seams about respecting her insubstantial outfits than the actual fanservice character.

Zack Fair
We do what we can with what we have.

Black Yoshi
Originally posted by Zack Fair
Sick Cammy pics. Lemme find you guys her custom alt outfit mod for PC

pWgHUXkbF9I

Those custom outfits looked pretty good, but do all of the characters have one?

I am who I am
Wow....

Sin_Volvagia
Real-life Cammy

http://i18.photobucket.com/albums/b118/NukeA6/COSPLAY/cammy2.jpg

http://i18.photobucket.com/albums/b118/NukeA6/COSPLAY/street_fighter_cammy_white-5.jpg

big grin

No End N Site
And with this pic, I can retire my Cammy Sig.

http://img80.imageshack.us/img80/5734/7153542y67hgblc.jpg

Joker1237
So is Cammy shooting at em?? Does it make up for her lack of a projection lol.

Esomark
Can mere bullets pierce true manliness?

No End N Site
NEVAH

Joker1237
Cammy look better in a thong than Urien lol.

Joker1237
Well a pic of Cammy

No End N Site
Originally posted by Joker1237
Cammy look better in a thong than Urien lol.

And now it's time we fight!

http://img580.imageshack.us/img580/6015/81621184w1eaivf.jpg
http://www.meh.ro/wp-content/uploads/2010/08/meh.ro5184-455x321.jpg

Here's a contribution and there's more where that came from.

No End N Site
edit

Joker1237
I rise your Cammy pics with this.

Joker1237
oh yeah and one of my favorite cosplayers in this and last years comic con.

RE: Blaxican
Ew. no expression

Joker1237
Even Chun Li is getting in the act lol.

No End N Site
Ha! You do well, but can you hadle THIS!

http://img253.imageshack.us/img253/2913/915886ps1iy75.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/512/9159552t7hacr4.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/6342/92115mpqxwj2x.jpg

Moe Cammy! My assault has just begun.

Joker1237
Looks like a odd version of cammy lol.

No End N Site
Nice counter, but my next strike willbring you to your kneeZ!

http://img219.imageshack.us/img219/1300/9145103zwdbu3a.jpg
http://img413.imageshack.us/img413/8752/9145324dnizmv4x.jpg

Joker1237
Ryu vs Cammy

We all know who would win in the end.

And no its not the guy from Japan.

Besides, back in the old SFII days, I always felt game play wise, Cammy had better moves over Ryu.

Speed kills and old SFII Ryu lack that.

Joker1237
Chun Li is back to her cosplaying ways, this time from the back.

Joker1237
A funny gag I ran into way back when.

No End N Site
lol at the last pic. That's a classic.

http://img219.imageshack.us/img219/201/9155242sdsbdhvk.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/522/915516x2hrmt00.jpg

Frisky Dingo
Keep posting pic of Cammy, U guys! Never stop!

No End N Site
As you wish...

http://img219.imageshack.us/img219/654/1019564rxu9arkh.jpg

http://img219.imageshack.us/img219/8292/10195810o479dclqt.jpg

Joker1237
more

No End N Site
http://img84.imageshack.us/img84/5199/15133844ojjl9gxa.jpg

http://img219.imageshack.us/img219/8095/15134135j3lkrlh4.jpg

Even more Cammy!

Joker1237
Cammy showing off that fine butt again lol. Its the main reason I loved her lol. She was showing it in Alpha, SF II series, Cannon Strike and now SF4 series.

Joker1237
Cammy in other pose.

Today
Put some Got Dame cloth on dat-ass trick..!
"I thought I told you", about this nuggets!!!

When you dip'em in the sauce, try not to it
it all on you face.



________________________

omg-funny.blogspot.com

Text-only Version: Click HERE to see this thread with all of the graphics, features, and links.