GLO Glorificus Senior Member Selene vs Raven Selene, the Black Queen at her peak takes on Raven of the Teen Titans.No BFR. Who wins??
AP Aster Phoenix Restricted I don't know if Raven has anything that would protect her from the life siphon power.
TAK Takion Senior Member Originally posted by The Heap Raven because she's sexy. 😛 Im sorry Heap, I have a thing for Black girls 😄Originally posted by golem370 Black Queen is hot✅
MIN Mindset Senior Member Originally posted by Takion Im sorry Heap, I have a thing for Black girls 😄 RACIST
MIN Mindset Senior Member Originally posted by Takion Get a Sig ahahAll good debators need sigs That's why I don't have one. awecreep.....🙁
TAK Takion Senior Member Originally posted by Mindset That's why I don't have one. awecreep.....🙁 I think your good 😖mart:
ROU rougeredmage Senior Member i didnt realise she was african american ... i thoguht she was a greek or something or europian at least?
MIN Mindset Senior Member Originally posted by Takion I think your good 😖mart: I need to steal someones then.
TAK Takion Senior Member Originally posted by rougeredmage i didnt realise she was african american ... i thoguht she was a greek or something or europian at least? It doesn't matter awecreep
TAK Takion Senior Member Originally posted by Mindset I need to steal someones then. You could just ask for one in the Sig forum.