KMC Forums

 
  REGISTER HERE TO JOIN IN! - It's easy and it's free!
Already a member? Log-in!
 
 
Home » Star Wars » Star Wars: Literature & Expanded Universe » What power was Vodo-Siosk Baas trying to use?


What power was Vodo-Siosk Baas trying to use?
Started by: ChaosTheory123

Forum Jump:
Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread
ChaosTheory123
Bored with sanity

Registered: Jan 2015
Location: Hell


 

What power was Vodo-Siosk Baas trying to use?

here?

Protect Kun with what?

Was he supposed to be using Force Light? Force Healing? Force Barrier? :hmm

Old Post Jul 22nd, 2015 05:14 AM
Click here to Send ChaosTheory123 a Private Message Find more posts by ChaosTheory123 Edit/Delete Message Reply w/Quote Quick Quote
AncientPower
The Chosen One

Registered: Aug 2014
Location: The balance of the Force


 

Yep Force Light.


__________________

Within your furnace heart, you burn in your own flame. This is how it feels to be Anakin Skywalker.

Old Post Jul 22nd, 2015 05:29 AM
Click here to Send AncientPower a Private Message Find more posts by AncientPower Edit/Delete Message Reply w/Quote Quick Quote
ChaosTheory123
Bored with sanity

Registered: Jan 2015
Location: Hell


 

Would make the most sense

Interesting to note is the fact Nadd seems to only have rebuffed him due to how far away Baas was :hmm

Old Post Jul 22nd, 2015 05:36 AM
Click here to Send ChaosTheory123 a Private Message Find more posts by ChaosTheory123 Edit/Delete Message Reply w/Quote Quick Quote
Trocity
Undefeated and Undisputed

Registered: May 2012
Location: Champion's Field


 

Vodo is truly badass and one of the greatest Jedi ever imho. He suffers from lack of exposure but I really feel like he could beat some pretty highly regarded characters tbh.


__________________

Old Post Jul 22nd, 2015 05:53 AM
Click here to Send Trocity a Private Message Find more posts by Trocity Edit/Delete Message Reply w/Quote Quick Quote
ChaosTheory123
Bored with sanity

Registered: Jan 2015
Location: Hell


 

quote: (post)
Originally posted by Trocity
Vodo is truly badass and one of the greatest Jedi ever imho. He suffers from lack of exposure but I really feel like he could beat some pretty highly regarded characters tbh.


He and Odan-Urr are pretty much the Mace Windu and Yoda of their day per Power of the Jedi Sourcebook

http://i.imgur.com/tqbLrk4.png

Odan-Urr is even considered the "Bane of the Sith" for the last millenium or so per Galaxy Guide 14 The Darkside

http://i.imgur.com/ykqZMql.png

As far as accolades go, they're pretty damn powerful and afforded some decent powerscaling.

Last edited by ChaosTheory123 on Jul 22nd, 2015 at 06:16 AM

Old Post Jul 22nd, 2015 06:13 AM
Click here to Send ChaosTheory123 a Private Message Find more posts by ChaosTheory123 Edit/Delete Message Reply w/Quote Quick Quote
All times are UTC. The time now is 08:38 AM.
  Last Thread   Next Thread

Email this Page
Subscribe to this Thread
   Post New Thread  Post A Reply

Forum Jump:
Search by user:
 

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is ON

Text-only version
 

< Contact Us - KillerMovies.com - Forum Archive - Forum Rules >


© Copyright 2000-2006, KillerMovies.com. All Rights Reserved.
Forum powered by: vBulletin, copyright ©2000-2006, Jelsoft Enterprises Limited.