First Annual Tig Party!!!!!

Started by LegolasLover4112,250 pages

Originally posted by sauron
*shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock*

*DIES*

*shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock* *shock*

OOYEA!!! your *sob* sig!

Uh............what's wrong?

SAURON IM GONNA BRING IT BACK!!!! after oscars I LOVE IT STILL SO!!!!!!!!!

OYEA had a lovely Orli (๐Ÿ˜ ) sig, but the Oscars are goin'...but she'll change it back!

only 2 more pages!!!!!!

Honduras

See the star? that's where I'm from!!!!!!

Originally posted by orlandoOYEA
SAURON IM GONNA BRING IT BACK!!!! after oscars I LOVE IT STILL SO!!!!!!!!!

๐Ÿ˜• EXCUSE ME!!! you love IT!.....IT!

28 more posts till we beat matrix then no more sackless official threads ๐Ÿ˜„

Indeeeeeeeed... ๐Ÿ˜‰

I LOVE YOU AND THE SIG SAURON!!! hell i dont make a party for just anyone

Me either...*co-host grins*

me and the sig..thats better โœ…

Indeed, Iirima and i love you this much Sauron *spreads arms apart as far as possible*

*indicates farther*

WE LOVE YOU SAURON!! mwah

yey *is loved*

does something rare and gives out a shadow like in lort...exceot its pink fluffy shadow..yes itrs sauron love ๐Ÿ˜›

๐Ÿ˜† *embraces pink fluffy shadow*

Ooh...pretty pink fluffy shadow! *hugges it*

HEY! MY COMPUTER FINALLY LETTIN ME ON! *celebrates* lol!

๐Ÿ˜„tho its still skrewed, at least im on!๐Ÿ˜„

i wont be on tomorrow though๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™ it only lets me on every OTHER day...๐Ÿ˜ฌ

but o well! Im here!๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Is it sparkly too??!?!?!

hi isilcal! I like your siggy!

thx๐Ÿ˜„