KOF kofmaster Dealer wins not your game Originally posted by Wolflet ok then get out of my prom 🙂 your prom is pretty much dead anyway 🙄
CQ Commando Queen Senior Member Originally posted by Wolflet where did CQ go? 🤨i was only joking 😮 i am here.. for like 2 min..god school starts in 3 days it sucks ...at least i have drama last hour!
MUS muserke Senior Member Originally posted by Commando Queen i am here.. for like 2 min..god school starts in 3 days it sucks ...at least i have drama last hour! School IS a drama.
KOF kofmaster Dealer wins not your game Originally posted by muserke School IS a drama. so is commando queen 😆
KOF kofmaster Dealer wins not your game Originally posted by Wolflet *leaves* the prom is ours muserke!!!!!!! 😈😑 well...more or less mine 😖hifty:
KOF kofmaster Dealer wins not your game Originally posted by Wolflet damn you 😒 wow a woman NOT of her word when she says *leaves* 🙄 dont u feel stooooopid 😆 WAHAHAHAH
KOF kofmaster Dealer wins not your game Originally posted by dave123 youpi teheheh eheh ehehe wAHAHAHAHAHAH 0.o..its entertaining shut up