DA Dario Argento Master of Horror Originally posted by Line Dario: du fisker efter bestikkelse, gør du ikke? Nej... Jeg er bare ansvarsbesidst. Men hvis vi kommer op i de rigtige størelser så kan vi måske godt finde ud af noget..
DA Dario Argento Master of Horror Originally posted by yerssot oh daaaaaaaaarioooooooooo, can you please insult this girl in danish No.. I would never do that.
LIN Line Sarkz Dario: ansvarsbevidstheden er ikke større end at den kan købes? 😛 okay da ... tror jeg har en tier et sted ...yerssot: give the poor boy a rest, you know he doesn't want to.symbiotespidey: those with chocolate?
DA Dario Argento Master of Horror Originally posted by Line Dario: ansvarsbevidstheden er ikke større end at den kan købes? 😛 okay da ... tror jeg har en tier et sted ... En tier... 😕 hmmm.... OK 😄
LIN Line Sarkz yerss: hush, darling 😉dario: *afleverer pænt tier samt kvittering* så! oplys mig!Shadow King: you think?
DA Dario Argento Master of Horror Men seriøst.. Jeg mener det. Jeg skal have den tier i virkeligheden 😬
LIN Line Sarkz yerssot: then you'll stay awake for quite some time, sweetums, and that'll ruin those pretty eyes of yours 😛dario: kmc tiere er skam meget bedre! se!! den kan skifte farve 😊
DA Dario Argento Master of Horror så for søren... nu går det da helt amok.. men NØØØJ hvor er det fedt. Det er jo ligesom at være på diskotek. 😱