Anyone here Danish?

Started by Dario Argento17 pages

Originally posted by Line
Guys do say that a lot, don't they 😄
What kind of company would that be?

Og hej Devalion! Hej Dario! Ganske underholdende, sådan at se lidt dansk på disse sider. Ikke så krævende som engelsk 😄

Jamen hej med dig. Ja det er da lidt anderledes.

Bestemt. Og forandring fryder. Havde slet ikke lagt mærke til, der var så mange danskere her omkring. Jeg må befinde mig de forkerte steder lidt for ofte.

Lovin' all da Danish Lingo...But I don't kno wat ur sayin'! Still kool tho 👿

😂 Man!! I was so sure you were from Denmark youself!! Didn't you start this thread? Well, just say the word, and we'll translate 😄

I started this thread to find out who was Danish, to ask them if they knew da Nikolaj bloke. That's all....A bit sad I kno, but Im on a high right now!

Is hej hello?

Not sad. Guess that's as good a reason as any. Yes, Hej = hello.

Great! Hey I kno a word in Danish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🤣

😄 It's an important language to learn and I'm sure you'll be able to make good use of it.

Tak for lån. JEG ville elske hen til lære Dansk. Slovakian ; Rusland ; og Fransk. (Is that more or less right?)

WOW! I'm impressed! Where did you get that from? It's not quite right, but I get your idea. Tak for lån is something you say, when you've borrowed something and give it back. Jeg ville elske is correct, correct!! But the right ending is at lære dansk. But again: I'm impressed!!

Well I went onto an online translator. Cheating really, but hey I might learn sumting!!!

😄 True.

Hvor i landet er du fra Line?

Jeg er egentligt fra Tølløse ( meget lille by, ikke kendt af mange ), men har det sidste halve år boet i Bagsværd. Flytter igen d.1.maj. Indtil videre til Valby, men derefter ved jeg ikke rigtigt hvor jeg havner.
Hvad med dig?

Jeg ved godt hvor Tølløse er, man kan kommer dertil med grisen ik?
Jeg bor i en lille by der hedder Gørlev som ligger mellem Slagelse og Kalundborg.

Whoa!

😄 Just finding out where we live in this small country.

Jo, det rigtigt. Mærkværdigt at snakke om grisen, Slagelse og Kalundborg herinde. 😄
Hvad fik dig til at komme her?

Is anyone here Danish....?
😘 😱 😱

Jeg sad og søgte efter horrorfilm ude på google, og så fant jeg et eller andet link, der førte mig hertil. Og så har jeg ellers bare været her siden.
Hvilke forumer kan du bedst lide at være i?

keep it English dane boy