The Second Annual Tig Party!!!!

Started by Fëanor3,101 pages

one time...in band camp

no really, one time when exa and i posted in german it annoyed chris to no end....if i recall correctly

Quo Vadis

Originally posted by Fëanor
Sie wissen, möchte ich in diesem Gespräch sein. Aber ich habe Angst, daß mein Wissen auf Deutsch begrenzt ist.

😱 mein Wissen auf Deutsch ist auch begrenzt 🙄
Originally posted by Mandos
Stop speaking deutch, I can understand anyway. I speak 7 languages, not bad hey? 😎

👆 😱 what ones ^_^
Originally posted by xXLauriëXx
nein, sie war nicht streng, sie war nett, .. doch nur eine schlecte Lehrerin 🙄

und mir geht's gut, danke 🙂 und du?

Achso 🙂

Mir geht's auch ganz gut, glaube ich laughing danke.
Was hast du heute so gemacht? 😛

Nicht wirklich. Ihr ist soviel besser als meine. Stoppen Sie so zu argumentieren.

argumentative? me? Never! 😛😛

Originally posted by Mandos
lol not 7. ok 3 and maybe 4 at the limit, but it's still not bad! 😛

How about a little russian: Eta dôm.

russian? don't know a single word...

one time...in band camp

no really, one time when exa and i posted in german it annoyed chris to no end....if i recall correctly

laughing oh yes lol ó.ò

russian? don't know a single word...

Me neither laughing all I know is how their counting system works in connection with the different cases 😑 don't know any of the words for the numbers though 😛

im bak from work

Originally posted by Exabyte
😱 mein Wissen auf Deutsch ist auch begrenzt 🙄

👆 😱 what ones ^_^

Achso 🙂

Mir geht's auch ganz gut, glaube ich laughing danke.
Was hast du heute so gemacht? 😛

heute, war ich in die Schule yawn.. und heute Abend, habe ich fur meine Prufung gelernt, und auf msn (chatted???)

I met a Russian girl one time who was a server at a Mexican restraunt in Mississippi.

Originally posted by ladygrim
im bak from work

wave hello again lg, how was work?

good.....boring....😂

ahh well, least you're earning some money.. i must find a saturday job or something, i need to save up for my guitar 😊

where do you work?

heute, war ich in die Schule yawn.. und heute Abend, habe ich fur meine Prufung gelernt, und auf msn (chatted???)

'gechattet' oder so... wir verwenden bei Computerwörtern immer die englischen Begriffe 😛 'downloaden', 'scrollen', 'chatten' und so weiter ^_^ aber die Leute können sich nicht entscheiden, wie dann die Vergangenheitsformen der Wörter heißen sollen laughing
Originally posted by Smodden
I met a Russian girl one time who was a server at a Mexican restraunt in Mississippi.

laughing

laughing oh yes lol ó.ò
😆 that was classic
ahh well, least you're earning some money.. i must find a saturday job or something, i need to save up for my guitar 😊

where do you work?

😱 you're buying a guitar???

😆 that was classic 😱

😄 I dont even remember what we were talking about though 😑

'gechattet' oder so... wir verwenden bei Computerwörtern immer die englischen Begriffe 😛 'downloaden', 'scrollen', 'chatten' und so weiter ^_^ aber die Leute können sich nicht entscheiden, wie dann die Vergangenheitsformen der Wörter heißen sollen laughing

laughing

ach so.. Deutsch ist verwirrend 🙄

😆 that was classic 😱 you're buying a guitar???

yep i am 🙂 and i've almost got enough now without breaking the bank, since my birthday money 😱

yep i am 🙂 and i've almost got enough now without breaking the bank, since my birthday money 😱

omg!!!! what kind....steel string, electric, classical??? which? which? which i say? 😱

electric 😊 there's a really nice one in a shop i've seen and.. and.. i wants it

laughing am besten ist, du verwendest einfach extrem viele englische wörter, dann versteht jeder, was du meinst 😛 die meisten leute hier sprechen sowieso halb englisch wenn sie reden 🙄

electric 😊 there's a really nice one in a shop i've seen and.. and.. i wants it
electric!!!! i've got meself one....it's all black