SLA Slay Skyhighatrist Originally posted by Storm Soy de Bélgica.Je weet niet wat je mist 😉Ceterum censeo OTF esse delendam. Dat zal ik dan ook maar zo houden.Daarvoor hebben we natuurlijk een banketbakker 😉
XR xyz revolution Restricted Originally posted by Slay Dat zal ik dan ook maar zo houden.Daarvoor hebben we natuurlijk een banketbakker 😉 Hebt u een bakker?
SLA Slay Skyhighatrist Originally posted by xyz revolution Hebt u een bakker? No I don't.But that's just a figure of speak,sort of.I don't actually own a bakkery or something...
XR xyz revolution Restricted Originally posted by Slay No I don't.But that's just a figure of speak,sort of.I don't actually own a bakkery or something... wait? I thought bakker was baker. Or is it both? Would be cool though. Free bread droolio
STO Storm Black belt BJJ Originally posted by Slay Dat zal ik dan ook maar zo houden.Daarvoor hebben we natuurlijk een banketbakker 😉 Het aanbod is er te beperkt 😉Ceterum censeo OTF esse delendam.
SLA Slay Skyhighatrist Originally posted by Storm Het aanbod is er te beperkt 😉Ceterum censeo OTF esse delendam. Ligt er maar aan waar je naar toe gaat.