I just saw...

Started by Aini2 pages

I don't think it is just in modern society. It happened all the time and unfortunately it always will. I just named the case from belgium cause I just saw it before I turned the computer on. and my main statement was suppose to be that child abuse is just too sick and it makes me so mad and feel like killing all those bastards.

Originally posted by Spider-Girl
But is the guy hot? 😕
Not by my standards

But I don't think that's the point here. If ya want more details, just ask (for example here's from an article from Le Monde, a serious French daily newspaper.)

"Toutes des petites filles. Il affirme les amadouer pour les faire monter dans sa camionnette, parfois avec l'aide de Monique. Il n'hésite pas à se parer d'une foi mystique devant Marie-Ascension. Puis il leur cause une immense, monstrueuse peur. "Si tu ne fais pas l'amour avec moi, je te lance de l'acide sur le visage, et tu seras défigurée", menace-t-il. Ou encore : "Je te tue." Parfois, a-t-il raconté calmement devant des enquêteurs défaits, les pauvres petites filles ne comprennent pas ce qu'il veut dire avec ses "relations sexuelles". Il leur explique, pédagogue."
From Le Monde, 7/3/2004 http://www.lemonde.fr/web/recherche_articleweb/1,13-0,36-371496,0.html