The OFFICIAL SOCIAL Thread - Welcome to The Three Broomsticks

Started by Hermione2021,491 pages

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

c'mon tell me!

nope. not gonna do it.

fighting31

c'mon . pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

please please please please please please please please please please tell me

no.
peg05

tormenting you is much more fun.
tiger003

c'mon .be a good friend!tell me .

if I told you, then it wouldn't be nearly as fun for me to post them because then you would post them too. and, as I said, it's more fun tormenting you.

animal27

Hmph!!!

well , it is more fun begging you and seeing new smileys.

how much does it have in the place you get it?

alot.

aaaaarrrrrrrrrgggggggggggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

ok fine!don't tell me!

*says slyly* post some more please

😆

Originally posted by Maikahyandowen
why not? I wanted to gloat...
Gloating... not cool.

dang it!

*Bashes both on head* Both of you stop it... you both are more annoying than me and TS fighting...

dang it!

huh?

😆

what are you laughing for?

Originally posted by Hermione202
huh?

what are you laughing for?

She's upset I wont let her gloat.

because it's disconcerting with any luck

Originally posted by NightCrawler341
She's upset I wont let her gloat.

I like gloating...

Also, did you see me gloat when I was right about Harry and Ginny, when I was basically the only one that truely thought they'd get together?? If anyone wanted H/G I later saw why... because they wanted they Ron Hermione ship working....

Originally posted by NightCrawler341
*Bashes both on head* Both of you stop it... you both are more annoying than me and TS fighting...

Hey!you have no right to bash me!

lol.

Maik you'd better tell me now!