WUT wuTa Senior Member mine is blade....thats right...after the comic book charactor, and thats the name i go bye"stop hatin, start participatin"
KHA Kharhmah ... Originally posted by syko freak lilly 😮 Dont be embarrassed, Its a pretty name.Its better than mine, I dont like mine.Its Louise. 😐
SF syko freak Senior Member Originally posted by Kharhmah Dont be embarrassed, Its a pretty name.Its better than mine, I dont like mine.Its Louise. 😐 aww thx but i still dnt like it that much.u kw i wud luv 2 b called louise n im not jus sayin that. 🙂
SF syko freak Senior Member Originally posted by Punk Tiger Mines Danielle Charlene 😘 wow thats so kewl i always wanted 2 call my future daughter Danielle lol
PT Punk Tiger X/1999 = best anime ever! Originally posted by syko freak wow thats so kewl i always wanted 2 call my future daughter Danielle lol I don't like the name Danielle, my niece is called Danielle. Oh yeah, I'm gonna make a thread about that, hang on!!!! 😱 😱 😱 😱 😱
COR Corran Lucifer Originally posted by syko freak wow thats so kewl i always wanted 2 call my future daughter Danielle lol My Daughter is called Danielle.
PUD Puddin Senior Member Originally posted by Demarthl B_W's been missin you puddin Im not Puddin im her friend