FAN Fëanor Senior Member Originally posted by A.D. Skinner Home is Vegas...I thought home for you was LA it is...but home is where my family is...which is in Vegas.
AS A.D. Skinner Assistant Director Originally posted by Fëanor it is...but home is where my family is...which is in Vegas. I see... Much clearer now...
AS A.D. Skinner Assistant Director Originally posted by Fëanor family emergency Oh no....is everything alright ?
FAN Fëanor Senior Member Originally posted by A.D. Skinner Oh no....is everything alright ? i don't know yet...
AS A.D. Skinner Assistant Director Originally posted by Fëanor i don't know yet... Well hopefully it isn't anything too serious...But family emergencies usually are
FAN Fëanor Senior Member Originally posted by A.D. Skinner Well hopefully it isn't anything too serious...But family emergencies usually are would attempted suicide be considered serious?
AS A.D. Skinner Assistant Director Originally posted by Fëanor would attempted suicide be considered serious? Yeah, that would be something serious.....
AS A.D. Skinner Assistant Director Well...I think Feanor will be out of touch for awhile....And I hope that it isn't something as serious like that my friend.