MYW Mywi healed ninja. Originally posted by The Pict That's too bad. I'm pretty bored as well and I have work later on 🙁It's gonna be so busy. where are you going tonight?
MYW Mywi healed ninja. Originally posted by Black Dalek [b] THIS THREAD IS FUTILE! THIS THREAD NEVER REACH 1,000,000 POST! EX-TER-MIN-ATE!! [/B] Go home. 😠
BD Black Dalek LOOK AT SIG. Originally posted by Mywi Go home. 😠 YOU WILL SUMBIT TO US DALEKS OR YOU WILL BE EXTERMINATED!
MYW Mywi healed ninja. Originally posted by Black Dalek [b] YOU WILL SUMBIT TO US DALEKS OR YOU WILL BE EXTERMINATED! [/B] Oh, what a style. I think I might like you.
BD Black Dalek LOOK AT SIG. Originally posted by Mywi Oh, what a style. I think I might like you. DALEKS ARE VOID OF EMOTIONS! EX-TER-MIN-ATE!
MYW Mywi healed ninja. Originally posted by Black Dalek [b] DALEKS ARE VOID OF EMOTIONS! EX-TER-MIN-ATE! [/B]~~ Be yourself, no matter what they say ~~ 😊
BD Black Dalek LOOK AT SIG. Originally posted by Mywi ~~ Be yourself, no matter what they say ~~ 😊 EX-TER-MIN-ATE!
BD Black Dalek LOOK AT SIG. Originally posted by Mywi You disappoint me. DALEK DEMANDS YOU STOP DOUBLE-POSTING!
MYW Mywi healed ninja. Originally posted by Black Dalek [b] DALEK DEMANDS YOU STOP DOUBLE-POSTING! [/B]Too bad hun 😛 Double posting is allowed in this thread.
MYW Mywi healed ninja. Originally posted by Mywi Too bad hun 😛 Double posting is allowed in this thread.