JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Wild-Cherry I've been afraid of my othodontist tongue_ssbut right now Im just afraid of the results.. Orthodontist.. been there .. done that.. ✅
WIL Wild-Cherry Make me want it. Originally posted by johnnyforever Orthodontist.. been there .. done that.. ✅ I've been going there and doing that for 5 years now disgust
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Wild-Cherry I've been going there and doing that for 5 years now disgust shock OMG... that's too long nuts
JOH johnnyforever [.Member.] hmm I only had mine for like 2 years ... i'm wearing my retainer just at night now ✅
WIL Wild-Cherry Make me want it. Originally posted by johnnyforever shock OMG... that's too long nuts It is XDOriginally posted by johnnyforever hmm I only had mine for like 2 years ... i'm wearing my retainer just at night now ✅ im getting mine off in a few months faint
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Wild-Cherry It is XD im getting mine off in a few months faint t00w awesome!