SCO Scottie poiuytrewq Originally posted by lord xyz not flooded hear, but life is still shit aww console
ROG RogerRamjet Playground Superstar Originally posted by dave_kodak she's amoung mine. and so are you! prove it... 😮
SCO Scottie poiuytrewq Originally posted by The Pict I shouldn't have went outside, I'm absolutely soaked hehe....Poor you 😛 wear a jacket next time
ROG RogerRamjet Playground Superstar Originally posted by The Pict So that's how it is, after all these years 😠 you are amongst mine for over a year now 😕
TP The Pict Defender Of The Faith Originally posted by Scottie hehe....Poor you 😛 wear a jacket next time I was 🙁
TP The Pict Defender Of The Faith Originally posted by RogerRamjet you are amongst mine for over a year now 😕 touched
DAV dave_kodak Party Dave Originally posted by johnnyforever what happened? 🤣Originally posted by RogerRamjet prove it... 😮
DAV dave_kodak Party Dave Originally posted by RogerRamjet but i had no idea shock now u do.Originally posted by MR.Grum i got it nothing on tape it never came out on vhs
MRG MR.Grum Universal Soul collector Originally posted by dave_kodak now u do.it never came out on vhs i know just wana out do you