FAL FallenxAngel No More Grey Skies. Originally posted by Morning_Glory Haywire Sounds like me sometimes
MOR Morning_Glory Sleeping In My Soul Originally posted by FallenxAngel Sounds like me sometimes huh?
MOR Morning_Glory Sleeping In My Soul Where'd you goI miss you soseems like it's been foreverthat you've been goneplease come back home.
FAL FallenxAngel No More Grey Skies. Originally posted by Morning_Glory when angels cry blood. Do you have facebook?
MOR Morning_Glory Sleeping In My Soul Originally posted by FallenxAngel Do you have facebook? no. do I need to get one?I have a LiveJournal in_love
MOR Morning_Glory Sleeping In My Soul guess what?! the toilet is still running! 😱 I don't want to go fix it
MOR Morning_Glory Sleeping In My Soul Originally posted by FallenxAngel Do you have facebook? Originally posted by Morning_Glory no. do I need to get one?I have a LiveJournal in_love eat
OZO Ozone You need me to live. Originally posted by Morning_Glory YouTube video Parodies of kiddie cartoons are always funny.