The 2,000,000th post game

Started by Morning_Glory52,234 pages
Originally posted by Morning_Glory
about to eat some Funyuns
hungry
still hurts

how did that happen?

hungry

Originally posted by RogerRamjet
how did that happen?
i have a pinched nerve in my lower back and its radiating in my butt blah blah blah blah blah

back to the funyuns

i have a pinched nerve in my lower back and its radiating in my butt blah blah blah blah blah

back to the funyuns

oh..okay...well...the **** are funyuns?

like Onion Rings but in chip form 😖

super yummy

loaded with sodium and other pesticides that people don't need

pesticides... umm

oh right...i know them, we got them here too...

tasty but they give you stinky breath..

zwiebel - is that onion in german 😮 😮 ... or???

tasty but they give you stinky breath..
unfortantly Im not kissing anyone tonight 🙁

still hurts
Get a new boyfriend?

zwiebel - is that onion in german 😮 😮 ... or???

exactly...but with a capital "Z" ✅

Originally posted by lord xyz
Get a new boyfriend?
it's time for you to just be cute

exactly...but with a capital "Z" ✅
it has to have a capital Z ... does it mean something different with a lower case z

😮

unfortantly Im not kissing anyone tonight 🙁

aww....petpet

zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel

zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel zwiebel

it has to have a capital Z ... does it mean something different with a lower case z

😮

no but in German we write every substantive with a capital letter unlike in English where only names, cities and brands are written with a capital letter...