The 2,000,000th post game

Started by Sol Valentine52,234 pages

roi

Originally posted by The Grey Fox
Simon Pegg is in Alan Partridge!

Before he was famous

Holy **** this Chili is good. Maybe some Franks Red Hot would make it gooder. awebrow

1.Ich kann das Klavier spielen. Ich habe das Klavier für neun Jahre gespielt. Ich finde die musik sehr lockern. Spielen das Klavier helfen mir zu denken. Ich spiele während ich meine mathematik Hausaufgaben mache.
2.Ich kann gar nicht kochen. Ich kan sehr gut essen, aber ich nie kochen. Ich finde der Mikrowellen
sehr nützlich. Ich soll zu Kochen lernen.
3. Ich darf nicht Tiere in meinem Zimmer haben. Ich möchte meine Katze haben, aber ich darf nicht. Ich darf nicht auch trinken. Ich habe ein Jahr mehr, und ich darf trinken.
4.Ich muss trinken und essen. Ich muss auch fuer ocht Studen schlafen. Auch muss ich zu Uni gehen, und ich muss meine hausaufgaben machen.
5. Ich will zu Europa reisen. Ich will im London leben. Ich will Schule gehen. Ich moechte eine Zigarette und Wein. Ich will viel.
6. Ich soll nicht rauchen. Es ist nicht so gesund fuer mich. Aber ich soll mehr trinken.

Don't look back in anger!

So I was out getting pizza while everyone was paying me compliments

Pretty sweet deal

I feel as if I have played enough Guitar hero forever. But i've not finished yet. :'(

Originally posted by Selphie
So I was out getting pizza while everyone was paying me compliments

Pretty sweet deal

Is your msn working yet? mmm

I've never played Guitar Hero, and don't understand what it's about and how it works awesome. Sue me.

Finished studying for German w00t

Originally posted by AbnormalButSane
Don't look back in anger!
Originally posted by The Grey Fox
Is your msn working yet? mmm

No, it's still being a poopy dildo, I don't understand it. It's having an error, like as if my connection is ****ed up, but everything else is working fine. How stupidddd

I could go for some ****ing ice cream

i feel greasy

Originally posted by kodak
shaving is for ****

Shaving is so annoying, I wish I could have a surgery where I wouldn't ever have to shave my legs and stuff ever again

I have no idea who to vote into congress.

Hey ABS, what does Mund Auf Augen Zu mean in German?