MIT mitchypoopoo Complete Unknown smoking weed smoking wiz doing coke drinking beers, drinking beers beers beers
TI Time Immemorial Restricted Originally posted by mitchypoopoo smoking weed smoking wiz doing coke drinking beers, drinking beers beers beers Sounds like you will die an early death.
MIT mitchypoopoo Complete Unknown Originally posted by Morning_Glory its not over yet well let's raise the mothereffin roof!
MIT mitchypoopoo Complete Unknown Originally posted by Time Immemorial Sounds like you will die an early death. challenge accepted!
MOR Morning_Glory Sleeping In My Soul Originally posted by mitchypoopoo starting the iceman I liked that movieI guess it's a true story
MOR Morning_Glory Sleeping In My Soul Oneness thanks for being my hero for the day sweetheart- your job is done
ONE Oneness Restricted Originally posted by Morning_Glory Oneness thanks for being my hero for the day sweetheart- your job is done just this one time
ABN AbnormalButSane Screw up Originally posted by mitchypoopoo smoking weed smoking wiz doing coke drinking beers, drinking beers beers beers My jungle love! Oh ee oh ee oh