LYC Les yeux clos Wisdomous Originally posted by Sanctuary Havingz a day of nothingness. How are youz?Aww. Get well soonz. hug2I am greatz! dancing I gotz sweets from China town. dd China Town. w00t
MIT Mišt Senior Member Originally posted by Les yeux clos China Town. w00t Stop stalking me ermmnoneOriginally posted by Thörin Löser ermmjockey lölz. haermmjockey
LYC Les yeux clos Wisdomous Originally posted by Mišt Stop stalking me ermmnonelölz. haermmjockey Stop inflicting your paranoid delusions on others. ermm
MIT Mišt Senior Member Originally posted by Les yeux clos Stop inflicting your paranoid delusions on others. ermm Stop being you. ermmnone
LYC Les yeux clos Wisdomous Originally posted by Mišt Stop being you. ermmnone Stop trying to be me. ermm
MIT Mišt Senior Member Originally posted by Les yeux clos Stop trying to be me. ermm Stop wanting me to be you ermmnone
LYC Les yeux clos Wisdomous Originally posted by Mišt Stop wanting me to be you ermmnone Stop thinking that I want you to be me. ermm
MIT Mišt Senior Member Originally posted by Les yeux clos Stop thinking that I want you to be me. ermm Stop breathingermmnone
BAR Bardock42 Junior Member Originally posted by Lord Paradise "Why, we're all mad here," said the Cheshire Cat. I like that book