Oh yea right! 😄
Name: Elder god heroes ( Note: This is an official Group. If you wanna be in it, PM me)
Leader: Elder God
Members: Jacope X, Tanya, Ice, John, Sakura, Kyd, Nature, Jacope II, Jacope III, Damien, Santos, Pancho, Kaz, Lucas, Jason
Allignment: Good
Name: none, AKA Hell's alliance ( also an official group )
Leader: Satan and Lucifer
Members: Moufang, Motar, Blood, Trokar, Mordecai, Hasatan, Lucy, Jose and Jackie, Karuto, Mallack, Tsu Pak Hao
Allignment: Evil
Originally posted by JacopeX
Oh yea right! 😄Name: Elder god heroes ( Note: This is an official Group. If you wanna be in it, PM me)
Members: Jacope X, Tanya, Ice, John, Sakura, Kyd, Nature, Jacope II, Jacope III, Damien, Santos, Pancho, Kaz, Lucas, Jason
Members: Moufang, Motar, Blood, Trokar, Mordecai, Hasatan, Lucy, Jose and Jackie, Karuto, Mallack, Tsu Pak Hao
Oh yea right!
Name: Elder god heroes ( Note: This is an official Group. If you wanna be in it, PM me)
Members: Jacope X, Tanya, Ice, John, Sakura, Kyd, Nature, Jacope II, Jacope III, Damien, Santos, Pancho, Kaz, Lucas, Jason, Kage, Kage jr.
Members: Moufang, Motar, Blood, Trokar, Mordecai, Hasatan, Lucy, Jose and Jackie, Karuto, Mallack, Tsu Pak Hao, black Heart
http://z10.i nvisionfree .com/Blaxican/index.php
With out spaces