SIL silver_tears Senior Member Whenever I shed tears, the right eye sheds way more than the left. hmm
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Rogue Jedi with who? The most amazing guy in the world.Words can't describe.
SIL silver_tears Senior Member I'm dressing up for the midnight screening of Harry Potter on Tuesday.Also, I have to be up for work in oh about 4 hours. hmm
RJ Rogue Jedi Restricted Originally posted by silver_tears The most amazing guy in the world.Words can't describe. Morgan Freeman?
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Rogue Jedi Morgan Freeman? Close but mine's white. vin
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears You, naked, my bed, plzkthx. doped kk tehn we wutch hari potr on dvd? herbtouched
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt kk tehn we wutch hari potr on dvd? herbtouched i av 1 tu 4 herbvin
RJ Rogue Jedi Restricted Originally posted by silver_tears He's also only 20. sly hmmmmmmmm.....Michael Schlongboy?
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears i av 1 tu 4 herbvin me 2 n tehn mebbe we rolplay 4 teh 5th movi n i b hari n u b hermyne herbvin
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt me 2 n tehn mebbe we rolplay 4 teh 5th movi n i b hari n u b hermyne herbvin cun eye b choh, i wan ur peeniz herbvinOriginally posted by Rogue Jedi hmmmmmmmm.....Michael Schlongboy? Not even close, and mine's real and so ****ing gorgeous too. cryohhappy
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears cun eye b choh, i wan ur peeniz herbvin kk u can hold mah wand 4 a bit herbtouched
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Rogue Jedi well, just be careful, babe. You can't be careful in love darling, you gotta give, fall, and love fiercely, I mean in the end, what else is there?