Liar, why do you look dodgy then you ****? disgust
THO Thorinn Static Stance Originally posted by silver_tears Am I the only one aroused? faint no, because I love staring at you Adriana Lima sig. dawg
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears Liar, why do you look dodgy then you ****? disgust Im trying to act inconspicuousdodgy
THO Thorinn Static Stance Originally posted by Mišt Im trying to act inconspicuousdodgy your doing a bang up job. jr_thumbup
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears You fail life. Yeah...well...you fail..tying your shoesmhmOriginally posted by Thorinn your doing a bang up job. jr_thumbup Because I rock like that banana5
LAN LanceWindu Senior Member Originally posted by silver_tears Am I the only one aroused? faint I am...for other reasons.
THO Thorinn Static Stance Originally posted by Mišt Yeah...well...you fail..tying your shoesmhmBecause I rock like that banana5 I guess. shrug
MIT Mišt Senior Member Originally posted by LanceWindu I am...for other reasons. Well Ken, I didnt know you felt that way about meflirtIt is me right?cry
SIL silver_tears Senior Member I don't need to know how to tie my shoes to know I'm better than you mhm
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears I don't need to know how to tie my shoes to know I'm better than you mhm My shoes tie themselves, so Im better than you twicehmh
LAN LanceWindu Senior Member Originally posted by silver_tears Yea, well I have 3 inch heels on and a miniskirt! mhm *peeks up skirt*
TOH TOH Dude, where is my car? Originally posted by silver_tears Yea, well I have 3 inch heels on and a miniskirt! mhm shock
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears Yea, well I have 3 inch heels on and a miniskirt! mhm Yeah well so do Imhm
THO Thorinn Static Stance Originally posted by Mišt Yeah well so do Imhm Originally posted by TOH shock shock Originally posted by TOH shock shock