NOO $noopbert Senior Member Originally posted by SelphieT maybe you just need to expirement and see what color suits you best 🙂
NEV Nevermind Senior Member Originally posted by Mišt I support this suggestiondodgy I too support this suggestion. dodgy
ITZ Itzak The other extreme Originally posted by Nevermind Why put up pictures of Diddy's mom for? And here's K.Diddy at age 16, on his first day of kindergarten. ermm
NEV Nevermind Senior Member Originally posted by Itzak And here's K.Diddy at age 16, on his first day of kindergarten. ermmAnd yet they continue to allow inbreeding in Victoria.
NEV Nevermind Senior Member Originally posted by silver_tears God I want earrings just like those sigh I got a pair. Just come over sometime. 😖hifty:
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Nevermind I got a pair. Just come over sometime. 😖hifty: Uh excuse you, the model's clearly only wearing one mhmI want that exact earring, then I'll arrange payment eyes
MIT Mišt Senior Member Originally posted by Nevermind And yet they continue to allow inbreeding in Victoria. I thought that was a pure Victorian...dodgyI wonder what an inbred one looks like then....
NEV Nevermind Senior Member Originally posted by silver_tears Uh excuse you, the model's clearly only wearing one mhmI want that exact earring, then I'll arrange payment eyes Wow, look what I found. The exact same earring in the picture of K.diddy. Oh the luck, Look ST! I have it. dodgy
NEV Nevermind Senior Member Originally posted by Mišt I thought that was a pure Victorian...dodgyI wonder what an inbred one looks like then.... I pray to God every night that I never find out. Because, I'm sure when I do, I'll have a heart attack.
NEV Nevermind Senior Member Originally posted by silver_tears *suspicious but gullible* hm Yes, yes! Come my pretty, look at the shiny earring. 😖hifty:
MIT Mišt Senior Member Originally posted by Nevermind I pray to God every night that I never find out. Because, I'm sure when I do, I'll have a heart attack. I think one lurks around these parts....some 'Diddy' character or something like that...*shudders*
NEV Nevermind Senior Member Originally posted by silver_tears herb droolioOriginally posted by Mišt I think one lurks around these parts....some 'Diddy' character or something like that...*shudders* *watchs out* dodgy
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears I'm sexy I know *flips hair* diva I believe he was referring to the sexy pimp known as Herbmhm
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt I believe he was referring to the sexy pimp known as Herbmhm Herb and I are one dodgy
NEV Nevermind Senior Member Originally posted by silver_tears I'm sexy I know *flips hair* diva Damn! I like a girl with confidence. However, are you confident enough to kill a man?! shock
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears Herb and I are one dodgy I think not, you can delude yourself all day long but the fact remains that Herb outclasses you in all mannersmhm