Ooo one sided, ill go for herb after a long battle.
SIL
silver_tearsSenior Member
Ummm Chuck Norris has hair ermm
LX
lord xyzRestricted
Herb 5 - 0 CN
w00t
MIT
MištSenior Member
Originally posted by silver_tears Ummm Chuck Norris has hair ermm
So does Herbmhm
herbafro
JAE
JaehSkywalkerPossibly here.
herb rules!! herbjedi
SIL
Originally posted by Mišt So does Herbmhm
herbafro
You've soiled Herb. You have a knack for ruining things mhm
MIT
MištSenior Member
Originally posted by silver_tears You've soiled Herb. You have a knack for ruining things mhm
Funny, cause I ruined my pants when I saw you postmhm And not in the good way, there was something about you that just made me have to poop myself.
SIL
Originally posted by Mišt Funny, cause I ruined my pants when I saw you postmhm And not in the good way, there was something about you that just made me have to poop myself.
Maybe it was just your incontinence? ermm
LX
lord xyzRestricted
Originally posted by Mišt Funny, cause I ruined my pants when I saw you postmhm And not in the good way, there was something about you that just made me have to poop myself.
herbninja
MIT
MištSenior Member
Originally posted by silver_tears Maybe it was just your incontinence? ermm
No, Im pretty sure it was you, I was sitting here all nice and pretty, then you posted and something about it just made my rectum relax and excrete bodily wastage. ermm
SIL
Yeap, incontinence ermm And you wonder why you don't have a girlfriend ❌ Sad really, but they do have medical help for that now.
ROL
RolandMasked Vigilante
Chuck Norris without a doubt. 😛
MIT
MištSenior Member
Originally posted by silver_tears Yeap, incontinence ermm And you wonder why you don't have a girlfriend ❌ Sad really, but they do have medical help for that now.
I dont have a girlfriend, I have several ermm Dont be all hatin' cause you aint one of 'emmhm