SIL silver_tears Senior Member Looks fine on my comp shrugMy webcam's shit, it's either really grainy or really blurry meh doodles*edit I miss my hair colour 👇
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears Looks fine on my comp shrugMy webcam's shit, it's either really grainy or really blurry meh doodles*edit I miss my hair colour 👇 I miss your moustache
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt I miss your moustache My milk one? herbtouched
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears My milk one? herbtouched I forgot to add picture herbtouched
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt I forgot to add picture herbtouched Because you fail at the life. ilufu
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt herbcry Didn't the luf cheer you up? herbcry
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears Didn't the luf cheer you up? herbcry Another picture might herbtouched
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt Another picture might herbtouched Only because I love you so much. herbtouched
PH Piggle Humsy Wiggle4life Originally posted by silver_tears Only because I love you so much. herbtouched Damn!! droolio*humps monitor*tongue_ss