SIL silver_tears Senior Member Re: One Of These Days, ~Kongu_Dude~.......... Originally posted by Mišt You'll give me $4ermm laym herbhappy
KON ~Kongu_Dude~ Senior Member I'm Tricked! ohNow you have to give me $139. ermmOriginally posted by silver_tears laym herbhappy OMFGPLZ: Yo owe me $98 herboh
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears laym herbhappy i jus wuntd 2 b cool herbcryOriginally posted by ~Kongu_Dude~ I'm Tricked! ohNow you have to give me $139. ermmOMFGPLZ: Yo owe me $98 herboh *gives you 139cents* ermm
KON ~Kongu_Dude~ Senior Member Originally posted by Mišt i jus wuntd 2 b cool herbcry u jus wntd 2 B kwl?!1 herbohOriginally posted by Mišt *gives you 139 cents* ermm OMFG! herbohI'm Tricked again!Now I want $543. ermm
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt i jus wuntd 2 b cool herbcryur alwys kwl in muh books herbtouched
MIT Mišt Senior Member Originally posted by ~Kongu_Dude~ I'm going to kill you. herboh not if i kill u 1st herbjediOriginally posted by silver_tears ur alwys kwl in muh books herbtouched n ur alwys suxy in muh books 2herbtouched
KON ~Kongu_Dude~ Senior Member Originally posted by silver_tears ur alwys kwl in muh books herbtouched u ow me $44. herbcryOriginally posted by Mišt not if i kill u 1st herbjedi r u sur?+ herbkillmist
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt n ur alwys suxy in muh books 2herbtouched kthxbai doped
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears kthxbai doped ur welcum herbtouchedOriginally posted by ~Kongu_Dude~ nowai! herbshock yawai herbermm