LX lord xyz Restricted Originally posted by silver_tears showusurboobs doped herbdopedOriginally posted by Mišt 😂PM herbnone 😂
MIT Mišt Senior Member Originally posted by lord xyz 😂 I was being serious mhmShe showed me hers herbdoped
COU Council#13 The Omega Male Re: Silver or Gold. Originally posted by Damien B What do you like better? DMB Well, Gold is cooler, but Silver is Silver ✅ You can't beat Silver. Well, I don't know
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt I was being serious mhmShe showed me hers herbdoped fair is fair herbhappy
LX lord xyz Restricted Originally posted by Council#13 Well, Gold is cooler, but Silver is Silver ✅ You can't beat Silver. Well, I don't know Psst, Platinum owns all metals.
LX lord xyz Restricted Originally posted by Kongu Dude herborly Yes, it does. I said it, therefore it's true.
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears uron herbdoped k go all nite thus tym herbdoped
THE ThePittman "Pitt Happens" Silver looks better on me but I would rather have a stock pile of gold.
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt k go all nite thus tym herbdoped same 2 u herbdoped
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears same 2 u herbdoped k thx u nekkid yet?herbdoped
LX lord xyz Restricted Originally posted by ThePittman Silver looks better on me but I would rather have a stock pile of gold. Try Platinum.