JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Kongu Dude I'm all alone. weepPerfect... dodgy Originally posted by Mywi byeshe´s not here. I am now!!! eekwaveHow is everyone? 😊
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever I am now!!! eekwaveHow is everyone? 😊 Hi. eekwaveI'm fine. ermmhappy
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Blanka Very good Originally posted by Gravitation Perfect! Originally posted by Kongu Dude Hi. eekwaveI'm fine. ermmhappy happywave That's so wonderful cry
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever happywave That's so wonderful cry Didn't you know that it's opposite day? ermmnone
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Kongu Dude Didn't you know that it's opposite day? ermmnone 😬 Isn't that in the summer?
GRA Gravitation Senior Member Originally posted by Kongu Dude Didn't you know that it's opposite day? ermmnone B-but I'm supposed to get a game today....
BAR Bardock42 Junior Member Originally posted by johnnyforever 😬 Isn't that in the summer? Wouldn't it have t be in the winter to be in the summer?
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever 😬 Isn't that in the summer? Nope.I moved it. ermmnoneOriginally posted by Gravitation B-but I'm supposed to get a game today.... No, you aren't. ermmnone
BLA Blanka I has a titlez Originally posted by Bardock42 Wouldn't it have t be in the winter to be in the summer? ????
GRA Gravitation Senior Member Originally posted by Kongu Dude No, you aren't. ermmnone Oh yes I am. Plus $100. 😄
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by Gravitation Oh yes I am. Plus $100. 😄 Opposite. ermmnone
JOH johnnyforever [.Member.] firefirefireph I LEAVE FOR 3 MIN AND LOOK WHAT HAPPENS!!what did happen 😕
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever firefirefireph I LEAVE FOR 3 MIN AND LOOK WHAT HAPPENS!!what did happen 😕 Originally posted by Kongu Dude Opposite. ermmnone
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever firefirefireph I LEAVE FOR 3 MIN AND LOOK WHAT HAPPENS!!what did happen 😕 Test. 😐