Originally posted by Dusty dew i o u 4 dolerz? evry1 o's me teh $4 herbhappy
DUS Dusty Senior Member Originally posted by silver_tears You turned me down first gorgeous. mhm rly?Originally posted by Mišt evry1 o's me teh $4 herbhappy leme get mi mum.
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears wer on da sme teem herbnone o i c, i fayl lyf haermm
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt o i c, i fayl lyf haermm a lttl ya herbhappy
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears a lttl ya herbhappy kk herbcryOriginally posted by Barker I'm disappointed, Irene. 😐13 i wuz 2 a lttl bit but a BJs a BJ i supose 31
BAR Barker Thorin Fan Club President Originally posted by Mišt i wuz 2 a lttl bit but a BJs a BJ i supose 31 push lolit waz moor lek a tj 😮💨
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears Dunt soil meh gewd name ****ers herbhappy dunt blam us for teh qulity of teh BJherbhappy
MIT Mišt Senior Member Originally posted by silver_tears cyber secksing herbhappy kk juts dunt get nytin on teh keybordz herbhappy
SIL silver_tears Senior Member Originally posted by Mišt kk juts dunt get nytin on teh keybordz herbhappy dats ur job herbhappy