LYC Les yeux clos Wisdomous Originally posted by Mišt Yeah Im waiting for LF to get here so we can have our bonding time.....what are you doing? petpet Awww, you're stalking her. Cute petpet
LET LethalFemme Year Of The Femme Originally posted by Mišt Yeah Im waiting for LF to get here so we can have our bonding time.....what are you doing? petpet eyes
MIT Mišt Senior Member Originally posted by Les yeux clos Awww, you're stalking her. Cute petpet I see how you avoided the question petpetOriginally posted by LethalFemme eyes How did you do that?faint
LET LethalFemme Year Of The Femme Originally posted by Mišt I see how you avoided the question petpetHow did you do that?faint Magic.blush2
MIT Mišt Senior Member Originally posted by LethalFemme Magic.blush2 Can you make Fianna turn into a frog?blush2
LET LethalFemme Year Of The Femme Originally posted by Mišt Can you make Fianna turn into a frog?blush2 If I wanted to.blush2
LET LethalFemme Year Of The Femme Originally posted by Mišt oh em gee srsly? tak a piktur 2vin ey ded et hurs da piktur
MIT Mišt Senior Member Originally posted by LethalFemme She was always pretty bad in bed.haermm Caught your edithaermm
MIT Mišt Senior Member Originally posted by LethalFemme I knew it.haermm Not my fault she doesnt get any from anyone else haermm
LET LethalFemme Year Of The Femme Originally posted by Mišt Not my fault she doesnt get any from anyone else haermm Yes it is cause you told that rumour.haermm