Originally posted by johnnyforever ๐ x_grin
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Bloigen The duck doesn't look that real. ermm I know weepermm
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Mywi Why do I always think it is "Name my dick" ???๐ oh shame
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Kongu Dude ermmvin ๐ฑ that is the new smilie!i like it โ
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever ๐ฑ that is the new smilie!i like it โ Have you seen the 313w00t I made? 313w00t
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Kongu Dude Have you seen the 313w00t I made? 313w00t ๐ฑ yeah! but i wasn't sure if you made it โ that's cool too โ
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever ๐ฑ yeah! but i wasn't sure if you made it โ that's cool too โ Hehe. 313smart
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Kongu Dude Hehe. 313smart shock you are on a smilie-making spree nuts180 my brain hurts
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever shock you are on a smilie-making spree nuts180 my brain hurts I just got some ideas. thorinnsrug
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Kongu Dude I just got some ideas. thorinnsrug and very good ones too โ
KD Kongu Dude Senior Member Originally posted by johnnyforever and very good ones too โ Hmm.. hmmI got a new idea. ๐ฑ
JOH johnnyforever [.Member.] Originally posted by Kongu Dude Hmm.. hmmI got a new idea. ๐ฑ shock oh no! ๐