Explain Please

Started by Utrigita2 pages

Explain Please

Moderator please let this run for a short while!

I think I am gonna be sick by this forum and there constant hunt for one user judge everytime somethings happen ore a new tries to get into this little tight commutiny he doesn't get a chance because he cannot be anyother then "THE JUDGE" I would like to know one thing and ask a question.

Like to Know: what was Judge done to deserve such hatred from the other users I have never debated with him

Like to ask: If I joined today how many would think I am Judge just because I joined?

I would just like this cleared so that we can get over judge and on with discussing what we all like; discussing comics.

Jeg er The Judge🙂
VI er begge to danskere🙂

og du har debateret med mig mange gange uden at vide det😉

Jeg er den største sock, spammer og provokation i KMCs historie🙂
Jeg har vendt tilbage fra permanent banning over 50 gange🙂
er det ikk sejt du bor i samme land som the Judge?😄

Jeg bor i Esbjerg🙂
Hvor bor du? København?🙂

niks i Lemvig jeg er dog skræmt over at du er dansker og endnu mere skræmt over at du konstant vender tilbage for at plage forummet med din spammen er det fordi nogle herinde fra tvang din egen hjemmeside i knæ den var ellers god og faktisk var det ikke gennemtænkt set hvordan de på den måde kunne være sluppet af med dig 😉

Det der bare irriterer mig er at andre som kommer ind og som ikke er dig får skyld for at være dig en af mine venner herinde bliver konstant beskyldt for at være dig du hedder svend ikke, det er helt iorden med mig det du laver er stort set ligeglad men jeg bliver arrig når man beskylder andre for at være dig.

Og jeg ved ikke rigtig om jeg vil kalde det fedt at bo i samme land som The Judge 😄

ok😄 hvad hedder din ven herinde?😄
og jeg vender tilbage for sjovs skyld😉
og min hjemmeside blev overspammet EFTER jeg stoppede med at spamme, jeg vendte bare tilbage og tog hævn?😉
jeg var stoppet da ejg åbnede min side, men de ville så gerne have mig tilbage de overspammede den🙂

og at andre får skylden for at være mig, tjah... det er den dårlige side af at være en sock🙁

det er guy222 der er en god ven af mig

Og det er virkelig nedturen ved at du spammer sådan.

Prøv at tage en samtale med en af moderatoren og fortæl dem at de skal give dig en chance, start din egen side igen og hvis de kommer derind og spammer den så kan du jo altid true med at komme herinde og spamme igen, og jeg tror faktisk det vil afholde mange fra at gør det

Re: Explain Please

Originally posted by Utrigita
Moderator please let this run for a short while!

I think I am gonna be sick by this forum and there constant hunt for one user judge everytime somethings happen ore a new tries to get into this little tight commutiny he doesn't get a chance because he cannot be anyother then "THE JUDGE" I would like to know one thing and ask a question

When its really really obvioous (and it almost always is) we know its Judge.

ideen er nice med at true... men jeg har droppet selv at have en hjemmeside🙂

og guy222 er IKKE mig, og det skulle være tydeligt nok. vi har intet tilfælles😉 men han er sgu en sjov person, lict skizofrensk, kan godt li ham😄

og har prøvet det emd en chance, det går ikk🙁

og det er måske nedtur at jeg spammer, men hvis de virkelig var ligeglade med det ville de ikke svare?😉

Re: Re: Explain Please

Originally posted by Symmetric Chaos

like you accused guy222 to be me, when i am NOT him, obviously?😉

its actually him me and utrigita are writing danish about right now😉

Re: Re: Re: Explain Please

Originally posted by Judge 64
like you accused guy222 to be me, when i am NOT him, obviously?😉

its actually him me and utrigita are writing danish about right now😉

I know who you're talking about and he's never been accused of being you.

Re: Re: Explain Please

I now know who judge is and i wouldn't question it again.

Re: Re: Re: Re: Explain Please

ya understand danish?

Re: Re: Re: Re: Explain Please

Oh yes he has by some time ago he was accused of being judge in the LT vs Pre retcon Beyonder by Thanos_HOTU and that is not the first time that T thinks that Guy222 is judge

Re: Re: Re: Explain Please

Originally posted by Utrigita
I now know who judge is and i wouldn't question it again.

Jeg er den sock med mest dybte herinde, jeg startede Judge War, Judge War II, Judge War III, er kendt over mange forums, er dne der har vendt tilbage mest og skabte Mufassa😉

Nej jeg tror ikke han forstår dansk det gør guy222 hellere ikke han er amerikaner, så faktisk er det kun os to der er danske (tror jeg)

oh min gud du kan dog være en plage 😉

plage er mit mellemnavn😄 og ja, vi er de eneste danskere🙁