CM Chiki Mina Lady Lara Croft Originally posted by Gravitation Gravvi,Graviy,gravvy,gravi.... 😆 Just many diff ways,I might get it changed again though... 😕 I remember you used to be Scchor Shhh..something like that lol.
GRA Gravitation Senior Member most likely my 'Pirates' character, Sammy Sparrow.I've been using her alot lately.
GRA Gravitation Senior Member Originally posted by ivebeendepped43 it was sccch I've used that name for soooo many sites. -_-'
IHE IheartPocky Not a sausage.. me too! scch... i sometimes wondered how to say it.. and what it meant 😕
GRA Gravitation Senior Member Sch. The first 3 letters of my last name. I just added 2 extra 'c's to make in long enough.
GRA Gravitation Senior Member Originally posted by Chiki Mina Im thinking about taking the Chiki out. I dunno. Wouldn't matter. Everyone always calls ye 'Mina' anyway. 😂
GRA Gravitation Senior Member Originally posted by IheartPocky hmMmMmMi still heart pocky... But were evilm0nki3. ^^
CM Chiki Mina Lady Lara Croft Chiki meaning small....*cough*me*cough*But whatever. I dunno. I will stick with Mina though. Ok...what the hel am I talking about?*falls asleep*
CM Chiki Mina Lady Lara Croft Originally posted by Gravitation HEY MINA LOOK!! JACK SPARROW!!!! WHO WHAT WHERE!!!!SQUEEEE*starts running and crashes into a wall*