In love with Wild-Cherry!

Started by Wild-Cherry845 pages

Originally posted by Darth Extecute
I don't think this is the time and place to discuss that 😖hifty:

Spoiler:
Yes

😍

If she picked you over me, I'd respect her choice and let it be.. I love her too much to mess anything up for her.. If she picked you over me, I'd figure you have something I don't and it'd make her happier.. Her happiness is all that matters ✅

Sorry, you just said yes. You're stcuk with me 😄

😍

I wouldn't have it any other way..in_love

Originally posted by Wild-Cherry

😍

Psh, fine! Be that way! mhm

Originally posted by Rodgort
Well I don't see that happening anyway. I don't see what there is I have better over you, so...meh. ermm

Well... I see age and distance... soooo.. meh ermm

😍

Neither would I 😍

Distance, yes.

But age? What does that have to do with it? You're older than me. 😬

Psh, fine! Be that way! mhm
I will...happily 😍

Neither would I 😍

good! Because Im yours Thomas hug

I will...happily 😍
cry mhm

Distance, yes.

But age? What does that have to do with it? You're older than me. 😬

Our relationship is illegal at certain locations. The law would prefere her with one of your age before mine. I'd give a lot, to be a little younger.

I will...happily 😍 good! Because Im yours Thomas hug

I will love you, even if you were not mine in_love

Our relationship is illegal at certain locations. The law would prefere her with one of your age before mine. I'd give a lot, to be a little younger.

I will love you, even if you were not mine in_love

Well I am, so don't get any ideas...you won't get rid of me that easily 😍

Our relationship is illegal at certain locations. The law would prefere her with one of your age before mine.
Ah. Now I see. ✅

Well I am, so don't get any ideas...you won't get rid of me that easily 😍

Good hug Even though you might abandon me when we meet.. I'm a bit difference when it comes to real life 😐 My language skills in speech is far from as good as my writing is 😐

Ah. Now I see. ✅

In matter of fact, I wish I was three years younger.. My collage time is totaly messed up.. I wish I could undo it 😬

Depression

In matter of fact, I wish I was three years younger.. My collage time is totaly messed up.. I wish I could undo it 😬
Hm, that sucks. hmm

vad e meningen me livet? meningen me livet kanske e att d inte finns en mening?
who knows?

Då är det ingen mening, alltså kan frågan "Var är meningen med livet?" inte existera. Frågan själv måste omformuleras och studeras först.

Till en början, så kan man inte fråga sig själv "Vad" i detta, om vi utgår från din syn på allt.

Vi omformulerar frågan till "Finns det en mening med livet?"

Nu när vi har omformulerat frågan till en mer användbar form, så kan vi studera den. Först då den är svarad så kan man möjligen ställa sig följdfrågan, "Vad är meningen med livet?"

Det vill säga, om det visar sig att det finns en mening. Om vi kommer fram till slutsatsen att det inte finns någon mening med livet, så skall följdfrågan aldrig ställas.

Allt beror på ditt perspektiv. Jag själv, tror att allt som existerar och händer har en mening, så om vi hade följt min syn så hade vi gått direkt på frågan "Vad är meningen med livet?"

Men nu är det din syn vi följer, så jag ställer istället frågan:

Finns det en mening med livet?

Ja, jag tror att det finns en mening med livet, lixom med allt annat av existens.

Meningen är svår att svara på, dock. Man måste observera ett flertal aspekter av frågan innan den kan svaras. Till en början, bör man studera vad varje människa strävar efter.

I min åsikt, var människa strävar efter lycka. Lycka av olika slag. Många säger att nyckeln till lycka är pengar, men jag tror inte att det är sann lycka. Lycka genom pengar är samma sak som att köpa sig lycka, eller få betalt för att förtjäna lyckan.

Jag tror att lycka är någonting som skall vara naturligt. Då leds vi till nästa del av frågan. Vad är naturligt i mänsklig natur? Vi har förmågan att tänka, älska och skratta. Det är ett fåtal av våra naturliga egenskaper, men i stora drag är de tre nog de viktigaste egenskaperna.

Att älska är nog människans största strävan. Att älska och bli älskad. Att finna den som gör dig lycklig. Att finna en som du är förälskad i, och som får dig att skratta är nog nyckeln till lycka. Då har du funnit den du möjligen skall spendera ditt liv med.

Att tänka är nästa steg av de tre, eftersom de två andra redan har blivit diskuterade. Tankearbetet är nästa steg. Då en människa tänker så utväcklas han. En utväcklandes människa uppnår vad som kallas kreativitet. Att ha kreativitet leder till uppfinningar, och att utväckla samhället. Då du väl börjat tänka och utveckla, då kallar många det att du har skaffat jobb, i de flesta fall. Att ha ett jobb är samma sak som att utväckla samhället. Alla jobb utväcklar samhället på ett eller annat sätt. Positivt eller negativt är inte det viktiga i frågan.

Då har vi löst tanke, glädje och kärlek. De tre huvudaspekterna enligt mig.

Nu studerar vi vad jag har gått igenom såhär långt och drar en temporär slutsats.

Ett möjligt svar på frågan skulle då vara:

Meningen med livet, är att finna glädje, kärlek och att utväcklas. Människan utväcklas snabbare och snabbare. I den här hastigheten så har människan snart nått vad som skulle kunna kallas slutstation. Utan kärlek och glädje så finns det inget hopp. En olycklig person utväcklas inte. Utan kärlek så fortplantar sig inte männskligheten.

Människan lär sig att manipulera tiden innom en viss framtid. Av att kolla på hur det såg ut i världen under dessa århundraden och se hur tiden utväcklas, så kan vi få en idée om hela situationen.
1700 talet.
1800 talet.
1900 talet.
2000 talet.

Dessa fyra århundraderna innehåller en utväckling av massiv storlek.

Innom tusen år, så tror jag att människan lär sig manipulera tiden. Då detta sker, så är meningen uppnådd. Människan har nått slutet av utväckling. Naturen tar böter, och mänskligheten skickas tillbaka till forna tider, till innan människan lärde sig använda redskap.

Allting börjar om från början. Människans mening är uppfyld, och skall upfyllas igen.

då är ju dom som kommit på hur man manipulerar tiden redan klara o alla andra har ingen aning om hur man gör? eftersom dom inte finns i vår tidsdimension längre... eller e re om 1 människa kommer på d påverkas hela jorden? låter orealistiskt? eller`? just me?

Om människan lär sig manipulera tiden, så manipulerar man naturlagarna. Manipulerar man naturlagarna så blir saker och ting fel. Med detta, så blir naturen förbannad. Du lär dig manipulera tiden, och naturen tar sina böter. Allt som skett före människan började tänka som människa tas bort. Tiden transformeras till mänsklighetens födelse, med naturen i tro om att människan skall uppnå en ny mening.

Åter igen, människan kommer sträva efter utväckling. Genom detta, så uppnår de den slutliga utväckligen, att manipulera tiden. Naturen blir förbannad, och änn en gång dras tiden tillbaka.

Detta är allt med antagandet att människan verkligen uppnår sin mening.

För att svara på din slutliga fråga. Om en människa uppnår meningen med livet, så betyder det att människan har uppnått meningen med livet. Har människan uppnått meningen, så har mänskligheten gjort det. Med denna slutsats, så åker hela mänskligheten på straffet med en återställd tid.

Genom att ta mänskligheten till en ny start, straffas inte djuren, som inte har utväcklats på samma sätt. Mänskligheten är den primära nuvarande intelligensen, som vi antagligen alla redan vet mycket väl. Det finns endast en kraft som är mäktigare än mänskligheten, och det är universum och naturen. Mänskligheten straffas på detta sätt, men det betyder inte att djuren straffas. Ett djur har inte samma kunskaper som en människa. Deras tankar påverkas inte på samma sätt som våra. Om ett djur skulle skickas bakåt i tiden, från idag, så skulle det djuret knappast påverkas på samma sätt mentalt, som en människa skulle.

Detta är en punkt jag kan ge upp i min spekulation.. Jag håller fortfarande fast vid ämnet om att utväckling, lycka och kärlek är menigen, eller en sak som är på godan väg..

Angående tid-punkten du har. Tid existerar på jorden, men jag tror att Universum är utanför tiden. Det som sker utanför vintergatan är inte påverkat av den tid som finns på insidan om den. Jag tror att inte bara solsystem är en del av universum. Jag tror även att det finns tids-system. Om någon lyckas manipulera tiden, så är hela vintergatan, och möjligen universum i fara. Någonting måste göras, och jag tror mycket väl att naturen är kapabel till den gärning som är behövlig. Djuren är inte i behov av människan. Skulle mänskligheten sluta existera, så skulle djuren endå kunna fortsätta sitt liv, som förr i tiden. Som innan människan tog över samhället.

Allt på jorden har en betydelse, men jag tror att jorden skulle klara sig bättre utan människan.

Innom det stora hela, meningen med livet är lycka, kärlek och att utväcklas. Att manipulera tiden är bara vad jag tror är slutstationen av mänsklighetens utväckling.

what in ****s name O_O

😱

Words I live by 😊 ermm

My speculations concerning the meaning of life..

The purpose of life is to end!

Emo...ermm

Originally posted by Dreamt
The purpose of life is to end!

Actually, in brief, in my opinion (That is written above).. It's to start..

The Matrix... ermm You're all deprived.