Bewbs or vagina?
STE steverules_2 Senior Member If cocks were chocolate and ejaculated money then that would be the only way to fully pleasure a woman
STE steverules_2 Senior Member Originally posted by mikeydude My dick is white. But my girlfriend says its. Black. Its way smaller than mine then awesome
STE steverules_2 Senior Member Originally posted by mikeydude At least mine isnt detachable! censored Least mine doesn't last 5 seconds or less and result in 20 minutes of crying saying 'I'm sorry thats never happened to me before!'
MIK mikeydude Cleveland is the Reason. At least my comeback wasnt long and nerdy!(no sexual meaning intended.)
STE steverules_2 Senior Member Originally posted by mikeydude At least my comeback wasnt long and nerdy!(no sexual meaning intended.) Least my comeback was actually good
MIK mikeydude Cleveland is the Reason. Originally posted by steverules_2 Least my comeback was actually good At least mine was funny.
STE steverules_2 Senior Member Originally posted by mikeydude At least mine was funny. Least mine was funnier