DOO doomsday5.0 Restricted ^^still calling the kettle black 🙂now u gonna answer the question or not, kid. Whats doom gonna do to kill Doomsday?
MIN Mindset Senior Member Originally posted by doomsday5.0 ^^still calling the kettle black 🙂now u gonna answer the question or not, kid. Whats doom gonna do to kill Doomsday? Attack him.Originally posted by doomsday5.0 i do. do you? Yes, but I don't think you do.
DOO doomsday5.0 Restricted Originally posted by Mindset Attack him. cause doomsday's never been attacked beforeOriginally posted by Mindset Yes, but I don't think you do. u and thinking = 🙁
MIN Mindset Senior Member Originally posted by doomsday5.0 cause doomsday's never been attacked beforeu and thinking = 🙁 Not by Dr. Doom.You don't need to be sad, you're not the only one I'm smarter than.
MIN Mindset Senior Member That he has needed to waste energy to oneshot DD, I agree.You don't need to be sad, you're not the only one I'm funnier than.
DOO doomsday5.0 Restricted like he did to people like hulk and juggernaut, right?you and jokes = still 🙁
MIN Mindset Senior Member Originally posted by iceman24567 Somebody actually trolling Mindset 😆 pfftDon't go chomper.Originally posted by doomsday5.0 you mad? I'm never mad at winning.