wa is iemand van 13 dan eigelijk bij u? (das terzijde, voor da ge iet denkt)
tja, ik betwijfel of ge bevoorbeeld in rusland al de 12 jarige hebt gesproke, der lope naar ik heb gehoord e paar geniee tusse, zou normaal uw gedacht wel doen verandere
STO
StormBlack belt BJJ
je gaat mij niet wijsmaken dat er geen evolutie is van 12-jarige tot 18/19-jarige en zelfs een genie evolueert doorheen de jaren en zal waarschijnlijk anders tegen de dingen aankijken
YER
yerssotSenior Member
denkt ge da ge beter zijt dan iemand van 12 jaar?
STO
StormBlack belt BJJ
heb ik da ooit gezegd?
YER
yerssotSenior Member
nee, ik wil gewoon ff e antwoord hierop
STO
StormBlack belt BJJ
nee, da denk ik nie
YER
yerssotSenior Member
waarom zou ge dan beter denke of ge-evolueerder denke dan iemand van 12?
STO
StormBlack belt BJJ
enkel al door de studie
YER
yerssotSenior Member
ge gaat er van uit omda ge studeert, ik neem aan da ge unif bedoelt, omda ene van 12 ook int middelbaar kan zitte, da ge dus beter denkt?
STO
StormBlack belt BJJ
ik heb nooit gezegd dat ik beter zou denken niet noodzakelijk unief, zelfs de vakken doorheen het middelbaar verschillen al
YER
yerssotSenior Member
weerlegt ge da ge op deze vraag:
"waarom zou ge dan beter denke of ge-evolueerder denke dan iemand van 12?" dit hebt geantwoord: "enkel al door de studie" ?
het staat er duidelijk in, ge denkt da ge beter denkt door de studie die ge hetb gehad dan een 12 jarige
STO
StormBlack belt BJJ
niet noodzakelijk beter, enkel iets op een andere manier benaderen en er anders over nadenken
YER
yerssotSenior Member
dus ge ontkend het NIET?
STO
StormBlack belt BJJ
iets op een andere manier benaderen wil niet zeggen dat het beter is wat ontkennen?
YER
yerssotSenior Member
dit:
weerlegt ge da ge op deze vraag:
"waarom zou ge dan beter denke of ge-evolueerder denke dan iemand van 12?" dit hebt geantwoord: "enkel al door de studie" ?
het staat er duidelijk in, ge denkt da ge beter denkt door de studie die ge hetb gehad dan een 12 jarige
STO
StormBlack belt BJJ
hmm
YER
yerssotSenior Member
een duidelijk ja of nee alstublief
STO
StormBlack belt BJJ
ja maar ik bedoelde het zo niet
en in tegenstelling tot jou antwoord ik dit allemaal omdat jij niet kan of wou antwoorden op de vraag welke dingen ik zou missen en ik wacht nog altijd op de beloofde uitleg vanop SH (location)
SIL
silver_tearsSenior Member
isnt this a french thread 😛
YER
yerssotSenior Member
dus ge bekend da ge beter denkt dan een 12 jarige?