Originally posted by Dario Argento
Hmm.. Jeg tror det kom for et år eller to siden til en natfilmsfestival hvor jeg var i biografen og se en film af en italiensk instruktør der hedder Lucio Fulci.
Hvis du godt kan lide horrofilm skulle du virkelig overveje at få fat i nogle af dem. De er meget æstetiske og utrolig stemningsfulde.
Plejede at se en del, men min vennekreds har aldrig været så opsat på det, så til sidst gav jeg lidt op. Det trist at se dem alene.
Kunne være jeg skulle prøve. At blande æstetik og horror må være en kunst.
Tager du *** til natfilmsfestival?
Originally posted by Line
Plejede at se en del, men min vennekreds har aldrig været så opsat på det, så til sidst gav jeg lidt op. Det trist at se dem alene.
Kunne være jeg skulle prøve. At blande æstetik og horror må være en kunst.
Tager du *** til natfilmsfestival?
Nej, jeg har kun været det en gang, men når jeg flytter til København vil jeg da til at gøre det vær gang.
Det er kunst, en af de mest kunstneriske af instruktørene, er faktisk ham jeg har taget mit navn efter. Nemlig Dario Argento.
Originally posted by Dario Argento
Nej, jeg har kun været det en gang, men når jeg flytter til København vil jeg da til at gøre det vær gang.Det er kunst, en af de mest kunstneriske af instruktørene, er faktisk ham jeg har taget mit navn efter. Nemlig Dario Argento.
Hvornår flytter du til København?
😄 Tænkte lidt på, hvor du havde fået dit navn fra.