Anyone here Danish?

Started by Devalion17 pages

Oh well thanx ne way! 🙂

Originally posted by M®$ L¿ÑK
"[b]Had a Danish"?

A Danish what?

naughty [/B]

Yeah - does sound naughty, doesn't it? And then it happens to be a fatty cake eaten by oversized men in dirty shirts. I don't know how they came up with that name ....

Originally posted by Dario Argento
Hmm.. Jeg tror det kom for et år eller to siden til en natfilmsfestival hvor jeg var i biografen og se en film af en italiensk instruktør der hedder Lucio Fulci.
Hvis du godt kan lide horrofilm skulle du virkelig overveje at få fat i nogle af dem. De er meget æstetiske og utrolig stemningsfulde.

Plejede at se en del, men min vennekreds har aldrig været så opsat på det, så til sidst gav jeg lidt op. Det trist at se dem alene.
Kunne være jeg skulle prøve. At blande æstetik og horror må være en kunst.
Tager du *** til natfilmsfestival?

Hmmmmmm? Dirty shirts. What were you thinking? *was funny though - hehehehehe!* ✅

I couldn't help but thinking it might just be that kind of thing a guy like Onslow might eat ... Thus the shirt.

😄 Så lige, der var blevet censoreret i min tidligere besked. Havde slet ikke tænkt på, at det andet ord for ofte betyder noget helt andet på engelsk. Lærer noget hver dag.

Right. Thats alright then! Its like saying ne guy who is oversized, with long, curly brown hair, who is always eating or drinking beer and smells like sweat. - Always wears a White Vest!

Originally posted by Line
Plejede at se en del, men min vennekreds har aldrig været så opsat på det, så til sidst gav jeg lidt op. Det trist at se dem alene.
Kunne være jeg skulle prøve. At blande æstetik og horror må være en kunst.
Tager du *** til natfilmsfestival?

Nej, jeg har kun været det en gang, men når jeg flytter til København vil jeg da til at gøre det vær gang.

Det er kunst, en af de mest kunstneriske af instruktørene, er faktisk ham jeg har taget mit navn efter. Nemlig Dario Argento.

Ay? *confused* 😕

rocks

Rocks what?

the band Gasolin was awesome

Now thats fair enough. Hey guys what do you think of my new new signture? I made it myself (like you couldn't tell *sarcasticly said!*

Originally posted by Devalion
Right. Thats alright then! Its like saying ne guy who is oversized, with long, curly brown hair, who is always eating or drinking beer and smells like sweat. - Always wears a White Vest!

Long live prejudice 😄

Originally posted by Dario Argento
Nej, jeg har kun været det en gang, men når jeg flytter til København vil jeg da til at gøre det vær gang.

Det er kunst, en af de mest kunstneriske af instruktørene, er faktisk ham jeg har taget mit navn efter. Nemlig Dario Argento.

Hvornår flytter du til København?

😄 Tænkte lidt på, hvor du havde fået dit navn fra.

Originally posted by Devalion
Now thats fair enough. Hey guys what do you think of my new new signture? I made it myself (like you couldn't tell *sarcasticly said!*

You're good!!!

And no!! Gasolin doesn't rock!!

Gasolin the best thing to come out of Danish music ever, not that there is a steep competititon for that title, but even so

I'll get you back for that someday!! You wait!
We have Aqua! That's art!

Danish?
I am... 🙂

Yeah! And we had the spice girls! hehehehehehe!