the most profiled person in Aqua was Norwegian and she cant sing even if her life depended on it. Aqua is awful, untalented group
YER
yerssotSenior Member
BARBIEGIRL 😱
FIN
fintiSenior Member
😘
DA
Dario ArgentoMaster of Horror
Originally posted by Line Hvornår flytter du til København?
Først om et halvandet års tid.
DEV
DevalionSenior Member
Translation please
FIN
fintiSenior Member
he said he move to Copenhagen in about 18 months time
DEV
DevalionSenior Member
Cool. Cheers very much.
LIN
LineSarkz
Originally posted by finti the most profiled person in Aqua was Norwegian and she cant sing even if her life depended on it. Aqua is awful, untalented group
*sigh* Okay. You opened my eyes.
LIN
LineSarkz
Originally posted by Dario Argento Først om et halvandet års tid.
Så stadig et stykke tid i Gørlev tilbage...
FIN
fintiSenior Member
Line, kan jeg spørre hvor gammel du er? (kan ha noe å gjøre med at du ikke liker Gasolin). Jeg vokste opp med dem, min brors plater, men jeg lyttet mye til dem. Så for min kompis gjeng er Gasolin glad festmusikk
YER
yerssotSenior Member
finti... excuse my lack of knowledge on this particular subject... but are you talking norwegian or danish now? (thought there was no å in norwegian)
LIN
LineSarkz
Er selv vokset op med Gasolin, men har aldrig virkeligt brudt mig om dem. Har nok noget at gøre med Kim Larsens ubehagelige stemme og umenneskeligt store mund. Glad festmusik fra min opvækst er nok mere i retnig af Pet Shop Boys og deslige.
LIN
LineSarkz
Originally posted by The Omega Danish? I am... 🙂
Hiya, Omega -
TO
The OmegaZ10N0101
Line> Hvis du synes Kim Larsen er skræmmende, så må forsangeren fra Aerosmith give dig mareridt?!?!? 😆
FIN
fintiSenior Member
fra min opvækst er nok mere i retnig af Pet Shop Boys og deslige.
Pet shop Boysshit censored2
Yers, I wrote in Norwegian and yes we have Å as our last letter in the Alphabet, it is the Swedes that dont write å they use Ä
CAP
Captain~KoolIt's all about the BLANK!
Take a breather!
FIN
fintiSenior Member
go ahead
CAP
Captain~KoolIt's all about the BLANK!
Nice. But its sumting for the weekend!!! 😒 And by the way...I meant your attitude!
LIN
LineSarkz
Originally posted by The Omega Line> Hvis du synes Kim Larsen er skræmmende, så må forsangeren fra Aerosmith give dig mareridt?!?!? 😆
Helt bestemt. Men nu, efter terapien, går det meget bedre 😄
LIN
LineSarkz
[QUOTE]Originally posted by finti [B]Pet shop Boysshit censored2