Dutch/Flemish Thread

Started by muserke44 pages

Originally posted by Storm
Ik ga wachten tot Lost hier op DVD uitgebracht wordt zodat ik in รฉรฉn keer kan alles kan bekijken.

Ceterum censeo OTF esse delendam.

Mja da kunje ook altijd doen. Na de aflevering kundje dan azo sms'en vo de DVD te winne. Ma kebt nog nie geprobeerd. Ma kvind da stom dage em kunt winne ma nog nie kope. En kdenk dat nog lang zal durn. Keb ne keer na de free record shop release dates gekeekn en kzag em der nie in staan. En de lijst gaat tot eind december. ma mss ebk nie goe gekeke.

Misschien bestel ik hem wel via Amazon als het mij wat te lang duurt.

Volges mij heb ik em in de van Leest toch echt zien liggen hoor ๐Ÿ˜•

Anycrap,de ballen luitjes hihat

Ajadas e goe gedacht. ik doe da lik nooit. Zo bestelle. Moja kben nogma 15. Das wel handig. Lik me ROTS. Kzit egt wel uit te kijke na den diene. 16 november. ๐Ÿ˜„

Originally posted by Otaku
Volges mij heb ik em in de van Leest toch echt zien liggen hoor ๐Ÿ˜•

Anycrap,de ballen luitjes hihat

Salu e dude.

Ik weet hoe het voelt ๐Ÿ™‚
Al gaat het bij mij voornamelijk om bioscoopfilms die in Amerika vroeger uitkomen dan hier.

Ik bestel daar voornamelijk DVDยดs die in de winkel niet meer te krijgen zijn.

Anycrap,nu peer ik em voor t egie

Ik weet hoe het voelt ๐Ÿ™‚
Al gaat het bij mij voornamelijk om bioscoopfilms die in Amerika vroeger uitkomen dan hier.

Mja. ๐Ÿ™‚

Kben ook es door. Es kijke ofer ix goe is op tv. ๐Ÿ˜›

Bebaj.

Bye.

Ben terug...en er zijn geen Nederlandstalige mensen on ๐Ÿ˜•

renske

Vlaams mhm

Hey. Is er uitsluitend het Nederlandstalige op dit draad?

Draad ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† Way to literally...jepppers...but now there are no other Dutch speaking people willing to post....you just post along...

Vlaams is de collectieve term die gebruikt wordt als aanduiding voor de Nederlandse dialecten in Belgiรซ.
Vlaams is trouwens ook de aanduiding van de niet-gestandaardiseerde dialecten van het Nederlandse Zeeuws-Vlaanderen.

I know, I know. Ik ben droevig. I didn't know how to say it. Sorry to interrupt.

Vlaams is de collectieve term die gebruikt wordt als aanduiding voor de Nederlandse dialecten in Belgiรซ.
Vlaams is trouwens ook de aanduiding van de niet-gestandaardiseerde dialecten van het Nederlandse Zeeuws-Vlaanderen.

Gedicteerd uit het woordenboek ๐Ÿ˜›

Originally posted by Darth L. Dipsit
I know, I know. Ik ben droevig. I didn't know how to say it. Sorry to interrupt.

It doesnt matter dude

hallo..

Even aan mn moeder vragen.
Ik zweer je dat ze dat zei
Ze lachte er niet eens bij music

WTH???????????
Okee, bier bier bier, duvel en het kanon dat is goed bier!
Is 'het kanon' nederlands btw?